ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3380.

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

با وجود تمام استرسی که بهم وارد شد

در اقدامی رمانتیک گونه

با خمیر یوفکا پیتزا درست کردم.

:)



+میدونستم که مستر شام هواپیما رو برای پسرک میاره.

با اینکه وعده ی بقایای ناهار ظهر رو بهش داده بودم که خیلی دوست داره،

اما بازم گفتم یه چیزی درست کنم دلش شاد شه!

:)

و خدایی شاد شد!

اصلا فکرشم نمیکرد من پیتزا درست کرده باشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۴ مامان محمدمهدی
خوش به حال مسترتون:)
پاسخ:
:))
چقدر این مادرانه های تو لطیف و دوست داشتنیه! ^___^
پاسخ:
:)
ممنون لطف داری :)
به به چه همسر خوبی ((((:
من میگم تو باعث افتخاری (:
پاسخ:
:))
متشکرم کاش مستر هم نظرش همین می بود! :)