ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3381.

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

وقتهایی که گل پسر و پسرک هردو منو میخوان،

و من غالباً مجبورم از پسرک بزنم و به گل پسر برسم

به شدت نسبت به پسرک احساس عذاب وجدان میکنم.

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
لوسی می

نظرات  (۴)

آخی!! :(
پاسخ:
هعی! دردهایی کشیده ام که مپرس!
هعی روزگار دقیقا وضعیت این روزهای من
مخصوصا که گاهی پسرم یه شیطونی هایی میکنه که واقعا نیاز به دعوا داره و دخترم شیرین زبونی میکنه که ناخوادگاه ذوق منو برمی انگیزه و این خیلی خیلیییییی بده. این روزها خیلی عذاب وجدان دارم نسبت به پسرم خیلیییی)))))))))))))))):
پاسخ:
آره من هم و این خیلی بده.
گاهی هم دلم برای گل پسر خیلی میسوزه که نمیتونم وقت زیادی برای بازی باهاش بذارم.
پسرک تو این سنِ گل پسر بود خیلی چیزها بلد بود اما گل پسر نه! چون کسی اونقدرها براش وقت نداره!
وای خدا چقدر سخته!
کاش خدا کفایتمون کنه.
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۹ مامان محمدمهدی
میدرکمت
پاسخ:
ممنون.
ولی سخته هاااا!
منم
پاسخ:
:(