ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3395.

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

تلویزیون تماشا میکردیم،

تبلیغ روغن سرخ کردنی:

پسرک گفت مامان از اینا برام درست کن.

گفتم باشه.

تبلیغ بعدی پودر کیک:

مامان از اینا برام درست کن!

باشه!

تبلیغ بعدی یخچال:

مامان از اینا برام درست کن! (مواد داخل یخچال)

تبلیغ بعدی شهربازی:

بابا منو ببر اینجا!

تبلیغ بعدی بازی فکری:

بابا از اینا برام بخر!


و یهو بی هیچ پیش زمینه ای جز همین حرفهای پسرکم،

غم دنیا روی دلم نشست،

از تصور احساس پدرها و مادرهایی که

وقتی بچه هاشون این حرفها رو میزنن

تو دلشون خدا خدا میکنن که بچه شون فقط ببینه و خیلی زود فراموش کنه..



+کاش خدا هیچ کس رو تو هیچ زمینه ای شرمنده ی خانواده ش نکنه..
+چی شد این همه به سمت مصرفگرایی پیش رفتیم؟؟!
الهکم التکاثر..

حرص بیشترداشتن شما را غافل کرده.(1 تکاثر)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۷ فاطمه غلامی
خدا به این بچه ها رحم کنه که اینجور در معرض مصرفگرایی قرارشون دادیم :(
پاسخ:
هعی! تازه ما از اون خانواده هایی هستیم که روزانه ماکزیمم یک ساعت تی ویِ غیر کودکانه می بینند!
کاش خدا کفایتمون کنه و کفالتمون رو بپذیره.
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۹ فیشـ ـنویس
انصافا آره...


+خب میزدید شبکه پویا راحت می شدید :))


پاسخ:
:)
خب نوبت تماشای برنامه ی مستر بود! :)
دیگه بعد از ساعت دوی ظهر شبکه پویا تو خونه ما تعطیله!
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۵ خانم لبخند
خدا هیچ پدر و مادری رو واسه خواسته های بچه ش شرمنده نکنه :(
پاسخ:
الهی آمین.
برای هیچ چیز.
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۹ فیشـ ـنویس
ولی واقعا سخته آدم گاهی بعضی خانواده ها رو می بینه توی خیابان و بازار که این حالت رو دارن با بچه های کوچکشون ...سخته
پاسخ:
درسته.. نتونستن همیشه پر از درد هست، چه برسه به اینکه در مقابل خواسته ی کوچک بچه ت باشه..
اوهوم... سخته واقعا...
پاسخ:
:(
وای خدا... اینقدر از این خونواده ها میشناسم که از یاداوریش هم حالم خراب میشه.
خونواده هایی که میتونستن یه زندگی راحت داشته باشن اما هر کدوم به دلیلی الان تو وضعیت خیلی بدی دارن زندگی میکنن و صورتشون رو با سیلی سرخ نگه میدارن.
خدا بهشون کمک کنه بعضی از بنده های خدا که گاهی فراموش میکنن نسبت به دیگران هم وظیفه دارن...
پاسخ:
بله متاسفانه.
واقعاً ناراحت کننده است

خدا کمک کنه
پاسخ:
آمین.
آخ که چقدر راست میگی...
منم گاهی به این فکر میکنم که تبلیغات خیلی مرفهانه و اینا شده!!
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی! کاملا روش و سبک زندگی تجملاتی رو نشون میده.
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۲ مامان محمدمهدی
وال لا با اینهمه تبلیغات رنگاوارنگ فکر نکنم اونایی هم که دارن بتونن از پس خرید همشون بربیان چه برسه به خانواده های متوسط و پایینتر:(
خدا خودش نظر رحمتشو شامل حال این کشور ومردمانش کنه
پاسخ:
والا!
کاش قناعت یاد بدیم به بچه هامون. و اونها هم یاد بگیرن لطفا!
آمین.
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۴ ارکیده س ی
سلام

مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

خدا قوت

https://telegram.me/enghelabist
پاسخ:
ممنونم از حس نظرتون :)