ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3406.

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

یکی هست که خیلی دلم میخواد بهش گیییییییییررررر بدم!

اما خب میدونم گیردادن کار سخیف و مسخره ایه!

أه!

عجب روزی شد امروز!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۴ فیشـ ـنویس
بی شک باید مستر باشه :))
پاسخ:
:))
نهههه! گیر دادن به مستر که کار سخیفی نیست! :دی
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۸ فیشـ ـنویس
یه تفریحه پس؟ :)
پاسخ:
:))
تفریح که نمیشه گفت اما خب سخیف هم نیست دیگه. چون من هرچی بگم مستر گوش میکنه و برخوردش اینطوری نیست که چه کار زشتی داری میکنی!
شایدم سخیف باشه و من از متانت مستر دارم سوء استفاده میکنم! نمیدونم اما آدم به همسرش هم نتونه گیر بده دیگه به کی میخواد گیر بده؟!
در هر حال این آدم مستر نبود.. :)
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۳ فیشـ ـنویس
آدم به همسرش هم نتونه گیر بده دیگه به کی میخواد گیر بده؟!


جمله قصار :))
پاسخ:
:دی
۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۵۶ مامان محمدمهدی
ها کار سخیفیه و خیلی جذاب:))
پاسخ:
:))
به جنبه ی مخاطبت بستگی داره!