ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3431.

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ

من واقعا در بهتم که ترامپ برنده ی انتخابات شده!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۷ خانم لبخند
:)))))
مردم آمریکا معلوم نیست کجا سیر میکنن :))
پاسخ:
آدمهای باحالی ان! واقعا دوست دارم در موردشون بیشتر بدونم.
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۲ روشــنا ...
من میخندم!هنوزم برام جالبه! تصور میکردم اقبال کلینتون خیلی بیشتر از ترامپ باشه!!
پاسخ:
من نیز!
راستش مستند " الاغ و فیل " رو اگه دیده باشی میفهمی که چقدر انتخابات در آمریکا احمقانه و به دور از هر عدالتیه و یه جورایی نقش مردم توی نتیجه انتخابات خیلی کمرنگه. یه قوانین بیخود پیچیده ای دارن که آدم شاخ درمیاره که همینان که دم از دموکراسی میزنن؟
توی مستند میگفت هر ایالتی توی مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا که دو مجلس با خصوصیات و ویژگیهای خاص خودشون هستن تعدادی نماینده داره که این تعداد رو یکسری قوانین خاص تعیین میکنه که چقدر باشه و مجموع اینها سهمیه هر ایالت رو توی مجلس الکترال تعیین میکنه
مثلا در ایالتی که 10 نماینده توی مجلس الکترال داشته باشه اگر مثلا از 1میلیون واجد شرایط رای دادن فقط 5000 نفر توی انتخابات شرکت کنن، در مقابل در ایالت دیگه ای که 4 نماینده توی مجلس الکترال داره اگر از 500هزار نفر واجد شرایط 300هزار نفر توی انتخابات شرکت کنن رای اون 5000 نفر توی ایالت اول 10سهم و رای اون 300هزار نفر توی ایالت دوم 4 سهم می ارزه
برای همین ممکنه تعداد مردم بیشتری مثلا به کلینتون رای داده باشن ولی در نهایت ترامپ برنده بشه
واقعا میبینی قوانین مسخره و بی عدالتشون رو؟!!!!
پاسخ:
آره دیدمش. کلا جالب بود روندشون! چطوری به ذهن قانون گذار رسیده اصلا؟ :|
۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۶:۳۹ مامان محمدمهدی
منم:|