ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3437.

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

هر روز باید مادری کرد.

هر روز باید همسری کرد.

هر روز باید بندگی کرد.

هر روز باید شخصاً زندگی کرد!


میخوام هر روز به مادری و همسری و بندگی و زندگیم امتیاز بدم.



+البته نمیخوام فازی باشه!

ترجیح میدم همون صفر و یکی به خودم نمره بدم که درگیر امتیاز دهی نشم!

باید چندتا فاکتور برای هرکدوم بنویسم.

+شما هم لطفا کمک کنید. فاکتور بدید.

اگر چه بکنیم در یک روز، مادر، همسر، بنده یا آدم موفقی بودیم؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۸ فاطمه غلامی
سخته سخته خیلی سخته :(
پاسخ:
:((
:)
۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۶:۳۱ مامان محمدمهدی
وای که چقدر کارای سخت سخت گردنمون گذاشتن:)
حال افسردگی نگیری بعد دیدن امتیازاتت:)))
در مورد همسری که فکر میکنم سکوت کردن امتیازو بالا میبره
در مورد مادری، داد و قال نداشتن و در همه حال با آرامش برخورد کردن
و در مورد بندگی هم که خدارو ناظر همه اعمال دیدن
البته اینایی رو که گفتم کلی بود و بنظرم رکدوم باعث میشه امتیازات بیشتری رو بدست بیاریم

پاسخ:
والا! شوخی کردی؟ یعنی سخت نمیاد به نظرت؟
آرهه اتفاقا فکر کردم بندگیه که یحتمل همه ش صفره! مادریه یکی درمیون صفر و یکه، همسریه هم که صفر کلا!
مرسی از فاکتورهات :)
چه کار سختی
به نظرم فاکتورهاش به نقطه ضعف های خودت بستگی داره. هرجا که بیشتر میلنگی باید بیشتر حواستو جمع کنی
در مورد همسری من هر موقعی که بتونم زودرنجی و بروز دادن های بی موقعم رو کنترل کنم فکر می کنم میتونم به خودم یک بدم که گاهی فکر میکنم هیچ وقت اون روز نخواهد آمد.
در مورد مادری هر موقع خشمم رو کنترل کنم و در مورد بندگی هر موقع مطیع کامل بشم
در همه ی این موارد هم صفـــــــــــــرم )))))))))))))):
پاسخ:
نکته ی خوبی بود. فاکتورهایی که توش می لنگیم.
ممنونم.
۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۵۰ مامان محمدمهدی
نه بابا شوخی چیه
واقعا سخته
پاسخ:
:)
آره خدایی :(