ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3450.

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

در شرایطی که بین رفقای مستر

تفریحات مجردی یک برنامه ی خیلی مرسومه،

اما مستر تو این برنامه شرکت نمیکنه

تا من و بچه ها تا جایی که ممکنه کمتر تنها باشیم..



+ممنونم ازت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۵ فیشـ ـنویس
#قدردانی :)
شکر نعمت نعمتت افزون کند :))

پاسخ:
:))
میترسم افزون که بشه دیگه کم کم از کارش هم بزنه بمونه پیشمون که کمتر تنها بمونیم!
خدا خیرش بده واقعا
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم
مسترت یه ایول حسابی داره ها. اساسی باید قدردانی بشه
پاسخ:
آرهههه به نظرم اینطوره.
اینم برای این نوشتم که خیلی این کارش برام عادی بود! :|
دیشب فهمیدم واقعا لطف بزرگی میکنه.
ما که اصلا برامون معنی و مفهومی نداره نه برای من و نه برای همسر
تفریحاتمون یا خانوادگیه یا با دوستان و اهل و عیالشون
یعنی دوستانمون هم اهل تفریحات متاهلی اند :)))
پاسخ:
خب راستش برای خود من معنا و مفهوم دارهههه! :دی
من دوست دارم که با دوستانم خانمانه دور هم جمع بشیم حتی اگر بریم بیرون (قبل از تولد بچه ها هم با دوستان یکی دو باری بیرون رفتیم و الانم گاهی خونه ی هم جمع میشیم)
یا اینکه به همسرم کاملا حق میدم که با دوستانش بره استخر، بره باشگاه، بره فوتبال! حالا شاید حق ندم که بره رستوران! :دی
و قبلا هم مستر میرفت.
نه اینکه بگم کار شما اشتباهه. نه! اتفاقا تز شما هم نوعی از ایده آل یک زندگی میتونه باشه و هست. اما من با این موضوع مشکل خاصی ندارم.
اما الان که بچه ها کوچکند و واقعا وقت گذروندن باهاشون ظرفیت روانی میخواد از اینکه مستر همپای من می مونه و این تفریحات رو بالکل حذف کرده ازش خیلی ممنونم.

چه فهمیده 
واقعا فهمیده است.
پاسخ:
:)
چه مهربون :)
پاسخ:
:)
پستی که گفتم رو گذاشتم 
پاسخ:
:)
۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۷ مامان محمدمهدی
تو بعضی تفریحات حالا اشکال نداره که برن مثل استخر و کوه
همسر من هم معمولا ترجیح میده که با خانواده باشه ولی دیگه این دوتارو من خودم بهش اصرار دارم با دوستاش بره.هودم هم جبران میکنم و سالی دو سه بار مهمونی با دوستام خانومانه میریم.
ولی قدردانی شما هم قابل تقدیره
پاسخ:
اشکالی که نداره ولی خب به شرط اینکه پسرک رو هم ببرن :)
و خدایی مستر هم اهلشه. یعنی یا نمیره یا اگر میره پسرک رو هم می بره.
منم اگر جلسه خانمانه برم گل پسر رو می برم :)
به هم رحم میکنیم کلا! :))
۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۲ فیشـ ـنویس
خب شما هم مقابله به مثل کنید
گاهی اصرار کنید که با دوستاش برن مجردی

(البته وقتش رو خودشون تعیین کنن نه شما:)
پاسخ:
:)
اینم خوبه. البته منم خیلی تعارف کردم که برو مثلا! اما خب واقعا در سطح تعارفه و از مستر ممنونم که جدی نمیگیره! :))
و وقتی هم که جدی میگیره پسرک رو هم می بره! همین خودش خیلیه. اگر پسرک رو هم با خودشون ببره من مشکلی ندارم :)
خدایی از توان من خارجه با دو تا بچه بیش از این بمونم تو خونه!
پستی که منظورم بود تو صفحه اول نذاشتمش 
سلام 
بعضی وقتا اگه از دریچه نگاه مردان به مسائل نگاه کنی متوجه میشی که بسیاااااری از کارهایی که برای ما خانمای گلشون انجام میدن در واقع پیش خودشون فکر میکنند که دارن لطف میکنن و جزء وظایفشون نیست و منتظر دیده شدن و یا حتی قدردانی ان ...!
برای همینه که میگن اگه تو هر مسئله ایی علاوه بر نظر شخصیت ، خودت رو به جای همسرتم بذاری زندگیت گلستون میشه:-)

خیلی خوبه عزیزم که متوجهی که با این کارش علاقه و همراهی به تو رو نشون میده نه وظیفشو ..❤️
پاسخ:
آره واقعا همینطوره. ممنون.
سلام.