ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3460.

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ

امروز برای اولین بار با بچه ها سه تایی رفتیم پارک.

کالسکه ی دارقوزِ گل پسر رو برداشتم

و دل رو زدم به دریا و بردمشون پارک.

وااااای که چقدر گاهی با کالسکه رفتن سخت تر از بغل کردن بچه ست!

انقدر که امکانات حرکتی برای کالسکه محدوده!




+دو شهروند باشعور هم دیدیم و به فرهنگ شهریمون امیدوار شدیم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۸ مهراد فروتن
شهروندان با شعور چه کردند؟!
پاسخ:
یه آقایی که دید نمیتونم هی کالسکه رو بردارم و بذارم خواست کمک کنه که برم اونطرف خیابون، و کلی هم غر زد به جان شهرداری که یه ذره فکر نمیکنه به من و امثال من!  :))
قدری جلوتر یکی دیگه پارک کرد جلوی تنها سطح شیبدارِ موجودی که میشد ازش با کالسکه گذشت، و از ماشین پیاده شد اما تا منو دید با کلی عذرخواهی دوباره برگشت تو ماشینش و ماشین رو جابجا کرد که من و کالسکه بتونیم راحت رد بشیم. به نظرم خیلی باشعور اومد! :)
دم دومی گرم تررر البته اگه به زحمت و بدبختی اونجا رو پیدا کرده اگرم نه که 
دنگش نرم وظیفش بوده نباید جلو پل و در خونه و امثالهم پارک کرد خوب ..
نه همون دم اولی هم گررررم :)
پاسخ:
آره دمش گرم کلی هم عذرخواست :) خوشم اومد :دی
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۵ مامان محمدمهدی
ولی بغل کردن همه جوره سخته مخصوصا اگه بچه کمی سنگین وزن باشه و با چادر البته.
اینجا بقدری هوا آلوده ست که اصلا نمیشه بچه هارو برای مدت کوتاهی حتی بیرون برد!:(
پاسخ:
آرهههه ولی خدایی پدرم دراومد با اون کالسکه! آخه شکسته بود دیگه واویلا بود.
:(
طفلک شما  :(
اره گاهی با کالسکه سختتره
اما خدا رو شکر که هنوز هم ادم های با شعور پیدا میشن...
منم روزایی که میرم پسرم رو از مهد بیارم همش میگم این بنده خداهایی که با ویلچر باید برن چیکار میکنن؟ ):
پاسخ:
آره واقعا.منم همه ش به ویلچرنشینان فکر کردم.
بله الحمدلله.
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۳:۰۹ مهراد فروتن
احسنت
پاسخ:
خب پس نظر شما هم این بود.