ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3463.

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

بچه ها!

موجوداتی که تا وقتی داری باهاشون بازی میکنی

دوست داشتنی ترین موجودات روی زمینند،

و هیچ بهانه جویی، غر زدن، ناله کردن، و اذیتی ندارن،

اما به محض اینکه لحظه ای بازی رو ترک میکنی

و به ابتدایی ترین نیازهای خودت و زندگیت میرسی،

هیولای بهانه گیر و غر بزن و همیشه شاکیِ درونشون خودشو نشون میده!




+امروز عصر خیلی خوب و موفقیت آمیز نبود، کمتر بازی کردیم و گل پسر مدااااااااااااااااااام غر زد و غر زد و غر زد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۵ مامان محمدمهدی
دقیقاً
و ماشاءالله اصلا از بازی خسته نمیشن
بیچاره ما که خسته ایم
بیچاره اونا که ما خسته ایم
پاسخ:
:))
خب دیگه بچه باید حد خودشو بدونه دیگه ای بابا!
بعد میگن چرا کم بچه میارین!