ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3465.

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ب.ظ

گل پسر دستِ بزن پیدا کرده،

و وای اگر بهش بگی نزن!

یا آخ!

یا دردم میاد!

میزنه زیر گریه و چنان ننه من غریبم بازی ای در میاره که بیا و بکن تماشا!

:|



امروز بعد از این اتفاق،

و وسط ماجرای ننه من غریبم،

پسرک به من میگه: من هیچوقت گل پسر رو غصه نمیدم!

میگم آفرین پسرم. منم غصه ش ندادم بهش گفتم دردم میاد!

پسرک: خب اینکه کوچیکه نمیدونه! بزرگ بشه تازه میفهمه که دردمون میاد!!

نباید که غصه ش بدیم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
لوسی می

نظرات  (۸)

ای جانم!
پاسخ:
:)
قربون محبتت.
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۲ خانم لبخند
همچنان دل ما رو آب کن :(
خدا حفظش کنه این شیرین پسر رو :)
پاسخ:
قربونت  عزیزم. ان شالله چند تا شیرین زبوووووون روزی خودت.
خداااااااا 
قربون اون پسر بزرگ تو برم من
پاسخ:
خدا نکنه.
ممنون از لطفت. :)
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۰ تنها دلشکسته

بوس برا پسری شما...

بابا عکسشو بذار دیگه :(

پاسخ:
قربونت. چشم :)
۲۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۶ خانم لبخند
خدایا همینی که لوسی می گفت رو لطفا خواهش :(  
:دی
پاسخ:
:))
آمین.
واااای چقدر با محبته
عزیزم (:
پاسخ:
قربونت. :)
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۶ مامان محمدمهدی
چرا ننه من غریبم بازی...؟
فکر کردم میخوای بگی بدتر میکنه اگه بهش بگی آخ، دردم میاد و..!
چه پسر مهربونی
افرین
پاسخ:
بهش بر میخوره که بگیم دردمون اومد! یا نکن!
انگار یه توهین بزرگ بهش کرده باشیم میزنه زیر گریه.
بعد که گریه ش تموم شد دوباره امتحان میکنه ببینه بازم جرئت داریم بهش بگیم نکن! :|
و اگر بگیم دوباره های های گریه میکنه!
قربونت.
ای جانم چه ناز 
شاید محکم و سریع نوازش میکنه :))
پاسخ:
چی بگم والا! شایدم نیتش خیره که با ناله ی ما اینطور بهش بر میخوره!  :|
ولی جالبه بعد از گریه ی مفصل دوباره امتحان میکنه ببینه ما فهمیدیم که حق نداریم بگیم نکن یا نه!
اگر دوباره واکنش منفی نشون بدیم دوباره واویلاست!