ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3467.

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

امروز بابام اومد خونه مون.

راستشو بخواین باورم نمیشه که بابام هر از چندی تنهایی میاد به من و بچه ها سر میزنه!

:)



+بابای من اصلا اهل این کارها نیست!  :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

به تو 
یا به خاطر بچه ها فقط؟
یا به خاطر بچه ها به تو هم؟
مگه چیه؟ باباها نوه دوستند
پاسخ:
خب واقعا نمیدونم!
مهم اینه که میاد خونه مون دیگه!
وقتی هم میاد که مستر نیست! یعنی مهمونی نمیاد!
بابای من اهل نوه دوستی هم نیست زیاد! برای پسرک و بچه ی خواهرم که اصلا نبود.
مگر اینکه گل پسر تا این حد تو دلش جا باز کرده باشه!
کلا بابای من اهل اینطور کارها نیست.
وای من عاشق این کارم. حیف که بابام اصلا از این کارا نمی کنن
پاسخ:
آره بابای منم اصلا اهلش نبودن!  :)
منم کلی خوشحال میشم  :)
:)
خوش بگذره بهتون ان شاءالله
پاسخ:
:)
مرسی.
۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۳ مامان محمدمهدی
خدا حفظشون کنه
پدر من هم سال اول زندگی متاهلیم خیلی بمن تنهایی سر میزدن با اینکه بچه ای هم در کار نبود.بقول خودشون دلتنگ میشدن
ولی خب دیگه بیشتر نموندن که ببینیم ادامه داره یا نه، و چه بد که من اونقدر که باید سر مزارشون نمیرم:(
پاسخ:
ای وای! خدا رحمتشون کنه..
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.
خدا رحمت کنه پدر دوستت را
پاسخ:
برای مامان محمدمهدی  :)
ممنونم عزیزم.