ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3468.

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

وای!

باز امروز قرار نیست پسرک ظهر بخوابه..



+باورم نمیشه که من هر روز سر این موضوعِ خواب ظهر استرس میگیرم!

یعنی واقعا تا بچه ها نخوابن، استرس دارم که مبادا پسرک تصمیم بگیره نخوابه!

:|


+بعدا نوشت:

پسرک: مامان بیا ببین پسرت چه کردهههه!

میرم تو اتاقش می بینم دراز کشیده.

میگه: نقاشیشو جمع کرده گذاشته برای فردا(منظورش همون عصره)

و منتظر مامانشه که یه قصه براش بگه که بخوابه.

:)

یه کتاب براش خوندم و کنارش دراز کشیدم کمتر از یه ربع بعد خواب بود..

الانم ساعت چهار و نیمه و باید برم بیدارش کنم که برای خواب شب به مشکل نخوریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

منم همین حسو داشتم. به زور می خوابوندمش
آخر بی خیالش شدم. این جوری شب زودتر می خوابه


پاسخ:
به زور نمیخوابونمش واقعا. اما اصرار دارم بخوابه.
اگر نخوابه عصر عصبی میشه و واقعا گاهی غیرقابل کنترل!
الان ساعت خواب شب پسرک خوبه و نیازی نیست که زودتر بخوابونمش.
تازه اگر شب زودتر بخوابه صبح خیلی زودتر از اینی که الان بیدار میشه بیدار خواهد شد و دیگه واقعا برای من و گل پسر سخته!
الان پسرک اکثر روزها هفت و نیم بیداره دیگه ماکزیمم تا هشت صبح بیشتر نمیخوابه!
این درحالیه که گل پسر ترجیح میده تا نه بخوابه! و بیداری پسرک مانع میشه.
الان اون نخوابه 
فسقلت چی کار میشه؟ اونم نمی خوابه؟ دوتاشونو بخوابونی خودتم میخوابی یعنی؟
خوب کلا نخوابید چی میشه؟
من هیچ وقت عصر نمی خوابم
شب زودتر میخوابید دیگه 
کجاشو نمی فهمم خدایا؟!
پاسخ:
:)) از سوال آخرت خنده م گرفت.
خب اگر پسرک نخوابه از بس سر و صدا میکنه که گل پسر هم بیدار میشه.
بعد یک گل پسرِ بداخلاق خواهم داشت به خاطر کم خوابی، و یک پسرکی که از ساعت شش و هفت عصر دیگه نمیتونه کارهاشو کنترل کنه و عصبی میشه.
اگر هردوشون بخوابن من بازم نمیخوابم این مشکلی نیست. مشکل گل پسر و عصبی شدنِ خود پسرک بعد از تایم عصره.
خب من ترجیح میدم هردوشون بخوابن که تا ساعت نه و نیم که دیگه موقع خواب شب میشه دو تا پسر نرمال داشته باشم!
نه دو تا پسر عصبی!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۳ دچــ ــــار
خواب اجباری
از بس این پدرومادرا همیشه مارو مجبور به هر کاری کردن
سلایق و علایقمون کور شد:) 

+ شاید ربط به این قضیه شما و پسرتون نداشته باشه البته 
پاسخ:
خواب اجباری نمیشه اسمش رو گذاشت.
اگر پسرک ده دقیقه تو تختش دراز بکشه خوابش می بره.
و اگر خوابش نبره من اجازه میدم که نخوابه اما خب باید مدارا بکنه و سکوت رو رعایت کنه که گل پسر بخوابه.
مشکل اینه که اگر نخوابه دیگه از عصر به بعد کارهاش دست خودش نیست و خودش بیش از همه عصبی میشه.
شایدم ربط داشته باشه!
۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۵ مامان محمدمهدی
نمیشه یه مدت بی خیالش شید
بلکه از حساسیت بیفته
چه بسا الان به لجبازی افتاده و ...
پاسخ:
حساس نیست اونقدرها!
البته احتمالا بدونه که من حساسم! ههه هه!
ولی اغلب با وعده وعیدهای بعد از خواب میخوابونمش.
اگر ده دقیقه تو تختش دراز بکشه معمولا میخوابه. اینطور نیست که به زور بخوابونمش.
اما اگر نخواد بخوابه حاضر نیست دراز بکشه!
مسئله اینه که اگر نخوابه از ساعت شش و هفت دیگه اعمالش دست خودش نیست!
الان رفتم کنارش دراز کشیدم خوابید.
خوب پس دعا می کنم به خواب عصرانش ادامه بده حالا حالاها
پاسخ:
آرهههه نیاز دارم به این خوابش!
خدایا خواب ظهرشو از من نگیر!  :دی
ممنونم.