ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3470.

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

دیروز که رفتیم پارک تو راه برای پسرک کش خریدم

(اصلا نمیدونم اسمشون چیه!)

از این کشهایی که جدیدا باهاش دستبند میسازن

قصد اصلیم انجام بازی های دست ورزی با کشهای ریز توسط پسرک بود.

حالا ببینین پسرکم  با همون کش ها برای من چی درست کردههههه.

:)

میگه مامان میدونستم دوست داری برات درست کردم.

واااااقعا ذوق زده شدم وقتی این همه رنگ رو با هم دیدم!




+برای اینکه متوجه بشید کدوم کش ها رو میگم این عکس رو گذاشتم

که تو هرکدوم از انگشتهاش هم یه کش گذاشته!

البته این کار رو من کردم ایشونم یاد گرفت!  :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۴)

ای جانم!
چقدر بزرگ شده ماشالا
پاسخ:
:)
قربونت.
بعله! بچه ها بزرگ میشن ما هم پیر میشیم! :(
۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۴:۰۶ تنها دلشکسته

وووووووووووووووووی آخرش دلبند نازنینت را دیدیم... بوس براش...

آبجی این قبول نیستا! صورتشو کامل ندیدیم که :((

یه عکس با چشمای باز و در کنار گل پسری بذارید...

راستی اون چیه براتون درست کرده؟! متوجه نشدم :(

پاسخ:
قربونت.
آره میذارم عکس رو. به یه مناسبتی مثلا! :دی
یه تیکه از اسباب بازیش که مکعب مستطیل بود رو پر از کش های رنگی رنگی کرده برام آورده.
۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۴:۱۸ تنها دلشکسته

نجمه جان میدونم اینجا میای...

عزیز وبلاگت چی شده؟ خودت بستی؟آخه چرا؟

پس کجا پیدات کنیم؟!


:(((((((((((

پاسخ:
حرف o در آدرس وبلاگش رو به a  تغییر داده!
ههه هه!
آخی چه بامزه 
اسم کشش چی واقعا؟
کش کوچولو...کشی که برای افرادی که ریز موهاشونو میبافن کاربرد داره :دی
عزیزم چه پسرکی ماشاءالله :)
پاسخ:
چی بگم والا  اسم نداره!  :))
ممنون گلم.
خیلی خوشحالم از زیارتشون :)
پاسخ:
قربونت. ولی این که از بالا بود. ان شالله یه عکس میذارم ازشون.
تنها دلشکسته جان بیا رو لینک وبم تو این کامنت بزن 
آخه تو رمزتو عوض کردی من نمتونم بیام برات نظر بذارم بگم خو... :(
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۵ مهراد فروتن
سلاااااام پسرک 
چطوری؟ مشتاق دیدار بودم.
:))))
پاسخ:
:))
متشکرم
عکس رو ذخیره کردم :)
پاسخ:
قربون محبتت.
وای مرسی :)
یه عکسم از خودت بذار!! خخخخخخ

آخه واقعا برام جالبه که شما شکل لوسی می هستی یعنی چه جوری!!!
پاسخ:
:))
خب این عکس کنار وب رو ببین! انگار منو دیدی دیگه!  :)
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۱ دچــ ــــار
خب الحمدلله هم به قصد اصلی تون رسیدید هم فرعی :)
پاسخ:
منظورتونو متوجه نشدم!
چند دفعه از صبح نگاهش کردم 
ماشاءالله لا حول و لاقوه الا بالله 
اسفند دارین خونتون؟
اسفند دود کن براش 
ماشاءالله خدا حفظش کنه سالم و سلامت برای پدر مادرش
:*
پاسخ:
راس میگی؟؟! بابا اینطوری باشه که اصلا عکس نمیذارم خواهر! خخخخخ!
قربون محبتت.
خدایی پسرام خوشگلن!  :))
البته به چشم مامانشون! :)))
آره
عکس نذار به نظرم

پاسخ:
:دی
من گذاشتن عکس خودتون رو خیلی جدی نگفتم!

از منظر شبیه لوسی می بودن مزاح کردم بیشتر!!


والا! سوژه شده ایم :|
پاسخ:
بعله کاملا متوجه شدم. برای همین هم به شوخی جواب دادم دیگه.
سوژه چرا؟!  :))
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۵ مامان محمدمهدی
دست گل پسر درد نکنه با این هدیه ش:)))
حالا من این کشارو میخرم و بعنوان کش سر برای فاطمه استفاده میکنم:)
پاسخ:
بعله :)
واقعا؟ به خواهرم بگم :دی
رسیدن به خیر. زیارتت قبول.