ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3481.

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

دیروز به لطف کمکهای مامانم،

و بعدش مادرشوهرم،

و بعدترش هم بقیه،

مراسمی که دوست داشتم رو برگزار کردیم.

نماز ظهر اربعین رو تو خونه مون به جماعت برگزار کردیم،

و زیارت اربعین رو دسته جمعی خوندیم.

بعدم نذریمون (آش رشته) رو توزیع کردیم.




+ و من بی نهایت ممنونتونم الی الابد به خاطر این توفیق.

+الهی که خونه های همه مون پر از یاد اباعبدالله باشه،

الهی که شیعگیِ امام اساس آبرو و عزت همه مون باشه.

الهی که نماز، پایه و رکن خونه هامون باشه،

الهی که زیارت کربلا روزی هر ساله ی همه مون باشه..

+برای همه تون دعا کردم. امیدوارم شما هم به یادم بوده باشین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۷ ملکه بانو
الحمدلله رب العالمین
توفیقاتتون روز افزون باشه
پاسخ:
الحمدلله.
ممنونم عزیزم همچنین برای شما.
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۷ نجمه خانم
آفرین 
خدا را شکر
به به
به به 
پاسخ:
:)
قربون شما.
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۸ تنها دلشکسته

سلام

چقدر خوب.

خوش به حالت...

قبول باشه.

پاسخ:
سلام قربونت.
۰۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۷ گلِ بهاری
خداروشکر.
قبول باشه عزیزم.
پاسخ:
قربونت. ممنونم
تقبل الله
پاسخ:
قربانت.
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ مامان محمدمهدی
الهی آمین واسه همه دعاهای خوبت
پاسخ:
:)