ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3489.

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

پسرکم تب کرده شدید!

باید چه کار کنم تو این هوای یخبندان؟!

پاشویه؟

کم کردن لباسها؟

یه قاشق استامینوفن بهش دادم اثری نداشته که فعلا!

:|



+خدایا کمکم کن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۹ دچــ ــــار
این کاناله شاید به دردتون بخوره :)

@baby_channel
پاسخ:
متشکرم.
ببینید در مورد مادرهای آبانی چی نوشته:
مادر های آبانی مادر های سختگیر و بانظمی هستند در زندگی آن ها درس و تحصیل فرزندانشان حرف اول را میزند و خودشان نیز بسیار خوش فکر و فهمیده و در عین حال باحال هستند. داشتن یک مادر یا زن آبانی یعنی یک زندگیه دوست داشتنی.
:))
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۲ ملکه بانو
عرق برگ بید
پاهاشو با آب پیاز پاشویه کن
دعای نور حضرت زهرا رو هم زیاد بخون
ان شاء الله که زودتر تبش پایین بیاد
براش یه حمد میخونم
پاسخ:
ممنونم.
عرق بید که ندارم الان :(
ممنون از توصیه هات.
انشالله حتما خوب میشه ، مهمترین چیزی ک اینطور مواقع کمکتون میکنه نداشتن استرس ِ ... شفا دست خداست
پاسخ:
ان شالله.درست میفرمایید.
ممنون از قوت قلبی که دادین.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۴ نجمه خانم
هههه ههه ببخشید پاسخ به نظر اول رو خوندم خوب!

عزیزم اگه تبش پایین نیومد شیاف دیکلو 50 بذار 
پاشویه و مایع درمانی یادت نره 
استامینوفن هم 


یه تب بر سنتی هم قاطی کردم میخک بود یا بنفشه؟؟
پاسخ:
مرسی عزیزم.
آره دلا جان گفت بنفشه.
من که نمیدونستم.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ مامان محمدمهدی
وقتی استامینفون کارگر نمیفته حتما بهش بروفن بده.یا شیافت بزار=نظر دکتر بچه ها
تو سرما هم پاشویه کنی شادی بدتر سرما بخورم و آبریزش بینی و سرفه و.... هم بگیره
پاسخ:
استامینوفن های قطره ای بهترین اثر رو دارن اگر دقت کرده باشی.
همینایی که به بچه های زیر دو سال معمولا میدن.
آره از همینش ترسیدم و بی خیال شدم.
حالا که دکتر گفت خوب میشه خیالم راحته.
فقط مشکل همین تبه که هی باید چک کنم.
بنفشه اگه دارین دم کن اونم خیلی خوبه.
اگه می بینی هوا سرده پاشویه اذیتش میکنه با حوله نمدار آروم آروم دماشو بیار پایین.
ان شاالله زود خوب بشه.
پاسخ:
متشکرم عزیزم بابت همه ش.
۰۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۰ مامان محمدمهدی
آره ولی واسه بچه های بزرگتر از دو سال دیگه نه. منکه بچه هام اصلا با استامینفون تبشون پایین نمیاد.و حتما بروفن باید استفاده کنم
خب الهی شکر

پاسخ:
من دیگه به پسرک ندادم. اما به نظرم اثربخشیش از همه چی بهتره!
الحمدلله.
ان شالله که بچه های شما هم هیچوقت مریض احوال نشن. هیچوقت.