ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3495.

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

عمیقاً آرزو میکنم که جایزه ی همراه اول رو برنده بشیم!

:)



+آرزو بر جوانان عیب نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۴
لوسی می

نظرات  (۶)

خخخ
منم عمیقا در مورد همه قرعه کشی ها این ارزو رو دارم [:
پاسخ:
:))
ان شالله قسمت شما هم باشه :)
۰۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۴۸ بنت شهرآشوب
ماهم امیدواریم!
البته چیزی شرکت نکردیم، فقط امیدواریم!
پاسخ:
شرکت کردن نمیخواد که! همینطوری هر ماه فکر کنم قرعه کشی میکنن بین همراه اولی ها.
ان شالله یه ماه ما برنده بشیم یه ماه شما! :)
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۷ نجمه خانم
هاه!؟ 
باشه آمین
پاسخ:
خدا ازت بشنوه خواهر!
آمین آمین آمین.
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ نجمه خانم
چی هست حالا؟
پاسخ:
200 میلیون تومان ناقابل!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۷:۵۰ مامان محمدمهدی
200 میلیون عالیه
اللهم ارزقنا
منظور از نا هم لوسی می و منتظر و من رو و بقیه آرزومندان رو:))
پاسخ:
الهی آمین :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۷ نجمه خانم
هههه ههههه ههههه
شکلک ترکیدم از خنده!
اللهم الرزقنا من و لوسی ایضا!! 
پاسخ:
آمین :)