ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3499.

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ب.ظ

عکس جدید آواتارم رو ببینین.

:)



+این عکسیه که گندم بانوی عزیزم از من کشیده.

دوستش دارم زیاااااد  :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ نجمه خانم
هههه
ههههه
اتفاقا می خواستم هر چی بود پستت بیام همینو بنویسم 

وای خدا چه بامزه است 

خخخ لپاشو!
پاسخ:
آرهههه خیلی.
می بینی منو یه خانم سنتی تصور کرده! فکر کن با دامن گل گلی!  :)
دوستش دارم زیاد!
خیلی بامزه ست ولی من اصلا تصورم نسبت بهت این شکلی نیست.


پاسخ:
:)
خب این شکلی نیستم واقعا!
میتونی شما هم یه عکس بکشی از من؟! :)
به شدت استقبال میکنم :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۳:۰۳ تنها دلشکسته

سلام

قشنگه :))

حالا شبیه است؟

پاسخ:
سلام.
به نظر مستر نه!
اما به نظر من که شبیه همون عکس لوسی می شده دیگه! :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۴:۵۴ کوثر متقی
آخی
چه نازه
چه شبیه لوسی می شده ^_^
پاسخ:
:)
آره شبیه لوسی میه :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۷:۴۲ مامان محمدمهدی
خیلی خندیدم به عکست:)))))
ولی قشنگه دستش درد نکنه
پاسخ:
:))
عکس مهربونیه :دی
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۱۹ مهراد فروتن
خیلی خوبه 
:))
پاسخ:
:)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۵ نجمه خانم
حالا خدایی خال صورت داری؟
پاسخ:
نه :)
مستر هم با همین خال رو تصویر مشکل داره :))
عهههههه ^___^
فدای شما بشم من :)
پاسخ:
خدا نکنههههه  :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۳ گلِ بهاری
وااای عزیزم، چه قشنگه :)

خیلی دوستش دارم. بچه ها چه بامزه ان :))

ولی من این شکلی تصور نمی کنم شما رو. اسپرت تر هستید به نظرم!
پاسخ:
:))
آرههه برای منم جالب بود که کاملا سنتی به تصویر کشیده شدم. مخصوصا دامن گل گلیش خیلی جالب بود.
ولی خب خیلی برام دوست داشتنیه :) با تمام تفاوتهایی که با من داره :)
مهم اینه که برای من کشیده شده :)