ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3500.

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ

پست قبلی بهانه ای شد تا در سه هزار و پونصدمین پست این وبلاگ،

که سه هزار و پونصد لحظه از لحظات زندگی منو در خودش داره،

ازتون بخوام

اگر دوست دارید

تصورتون از من و شخصیتم رو برام بگین.

اگر میخواین گله ای بکنین به چیزی که فکر میکنید هستم و به نظر شما نباید باشم،

یا چیزی که نیستم و باید باشم،

و یا چیزی رو بگید که هستم و یا نیستم و براتون بی اهمیته،

اینجا بفرمایین.

من سراپا گوشم.

:)



+دوست داشتین ناشناس بنویسین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ بنت شهرآشوب
سه هزار و پونصدمین پستتون مبارک
من تازه با شما و وبلاگتون آشنا شدم، ولی در همون دیدار اول از شخصیتتون خوشم اومد
از تفکرتون و اهمیتی که فرزندپروری براتون داره، به نظرم یه همسر فداکار، یه مادر آگاه و یک زن مسئولیت شناس هستید.
خدا ان شالله برا خانوادتون حفظتون کنه

پاسخ:
متشکرم واقعا.
از این همه حسن نظری که به من داری. امیدوارم اینطور باشه.
همچنین شما.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۱:۰۱ فاطمه غلامی
من فقط میتونم بگم این نقاشیه غش برانگیزه :)
پاسخ:
آره خدایی :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۲:۰۳ کوثر متقی
به نظر من 
مهربون ،باهوش، اندکی کمال طلب (برای همین بیشتر اوقات راضی نیستی از کارها و اتفاقات) ، خانواده دوست ،تو دار ،قاطع،گاهی متعصب،مستقل،قانع و... 
:)
پاسخ:
مرسی عزیزم.. واقعا ممنون که منو خوب می بینی. کاش اینطوری باشه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
به نظرم شبیه خودمی حتی تو مدل لباس پوشیدن.
البته امروز فهمیدم تو رفتارات با بچه ها خیلی خیلی عاقلانه برخورد میکنی برعکس من که خیلی زود عصبی میشم...
دیگه اینکه خیلی خیلی دوست دارم وقتی زیر پست هات آیه یا روایت میذاری خیلی دلنشینه برام.
***** *** *** ******* هم بدجوری دلمو برده و ذهنمو مشغول کرده اما نمیدونم چرا اصلا وقت نمیکنم یکمی براش وقت بذارم و شروع کنم به انجام دادنش...
دیگه اینکه بشدت محتاج دعاهات هستم
پاسخ:
سلام. جالبه باید ببینمت! :)
نه اینطوری ها هم نیستم. تلاشم اینه که عاقلانه رفتار کنم. من خیلی با خودم مبارزه میکنم.خیلی!
چون وقتی که داد میزنم یا عصبانی میشم تا آخر روزم به افتضاح کشیده میشه! در نتیجه تمام تلاشمو میکنم که این اتفاقات نیفته.
گاهی حتی از پیش پسرک میرم تو اتاق که کارش رو اعصابم نره! میذارم کار خودشو بکنه!
یادت باشه من پستهایی داشتم از خودخوریهام!
خب الان خیلی بهتر شده م. ولی بازم عاقلانه یا ایده آل زندگی نمیکنم.
قربونت. آره اون موضوع همه ش رو مخمه! اما خب فعلا هیچ فرصتی براش ندارم راستشو بخوای به غایت هم از اون اپلیکیشن شاکی ام! دلم قهره باهاشون!
برای همین هنوز دوست ندارم دوباره شروع کنم!
یادته گفتم قدری تهذیب نفس لازم دارم؟ واقعا لازم داشتم. واقعا! هنوزم لازم دارم!
همچنین و همچنین یه عالمههههه محتاج دعام.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۷:۵۲ مامان محمدمهدی
ها الان چیزی یادم نمیاد
بعدشم میخوای ما یه چی بگیم بعد جنجال راه بندازی:))))
پاسخ:
:)))
ممنون از اینکه با همین یه جمله منو توصیف کردی!
منظورت اینه که من دنبال جنجالم؟! ها؟ ها؟ ها؟!  (مدیونی اگر جمله رو با لحن جنجال راه بینداز بخونیا! :)))
:) دقیقا همین عکس ِ گوشه ی وبلاگت 
پاسخ:
:)
واقعا؟ :))
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۶ دچــ ــــار
اول سلام 
عکس جدید مبارک با شه (با اون درجه ها روی شونه:)

با تشکر از گندم بانوی گرامی
و در پایان باید بگم یه همسر غرغرو برای شوهر و یه مادر دلسوووز برای بچه ها که گاهی زود عصبی میشه ولی خیلی اهل زندگی هست و بشدت اهل بحث های نظری (قیافه ای که از شما در نظر داشتم همان عکس لوسی می بود:)
پاسخ:
سلام.
:) ممنون از دقت نظرتون.
متشکرم از نظرتون  :)
منم عکس لوسی می رو خیلی دوست دارم اما خب این خیلی خاصه برای من کشیده شده. این منم واقعا! از بدو خلقتش قرار بوده من باشه! هرچند که شبیه نیستیم :دی
شما عزیز دلی بانو ^__^
❤❤
پاسخ:
قربونت دل به دل راه داره.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۷ دچــ ــــار
درست توصیف کردم یعنی :))
پاسخ:
:)
چی بگم والا! به نظر خودم که غرغرو هستم! :))
البته نظر مستر این نیستا! گفته باشم!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ دچــ ــــار
مردها عاقلن خوب در برخورد با خانوماشون :)))
پاسخ:
بعله!
وای اگر یه روزی مستر هم قبول کنه که من غرغرو ام!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۶ گلِ بهاری
آرمان خواه
حساس و زود رنج
معتقد و مذهبی
با اعتماد به نفس بالا
و
مهربان و دغدغه مند

:) این بود نظر من
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
به حساس و زودرنج بودنم خودم میگم درگیری درونی! :|
ولی اعتماد به نفسِ واقعیم این چیزی نیست که به نظر میرسه.
خودمم برام جالبه که اکثرا فکر میکنن خیلی اعتماد به نفس دارم.
حتی در بین اطرافیانم! اما شاید فقط مستر بدونه که من متاسفانه چیز خاصی برای بروز ندارم.
ممنونم از لطفت.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۹ نجمه خانم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به نظر من عیبت اینه که الکی Lays  میزنی اوضاعت خوبه الحمدلله اینو قبلا هم بهت گفتم 
دیگه نمدونم 
قیافه ای هم برات متصور نشدم 
اگه پسرت به خودت رفته که خوشگلی 
***** *** ****** ** ***

لطفا معنی اون کلمه رو نپرس ازم تو شهر ما میگن یه چیزی تو مایه های اگزجره میشه معنیش به نظرم...
پاسخ:
یعنی تا خط آخر کامنتت درگیر معنی اون کلمه بودما!  :)))
خدا خیرت بده که گفتی.
میام برات میگم!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۳ نجمه خانم
یا حضرت عباس !!!!!!!
فراموش کردم چی نوشتم! که ستاره دار کردی!؟


خدایا بفرست بد داره دیر میشه به قرآن
پاسخ:
اشاره ای بود به حرفهایی که زده بودم!
۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۰ ملکه بانو
پرنشاط، ایده آل گرا، مهربان، عاطفی، معقول، علاقمند به مستر، دیگه.............

منم از این عکسا می خوام!!
پاسخ:
عزیزمممم ممنونم که تصورت اینقدر از من مثبته.
:)

+یکی از خوشبختی های من در این برهه از زمان داشتن این عکسه! :)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۰۲:۴۲ تنها دلشکسته

سلام

با تاخیر :(

من شما را یه کدبانوی تمام عیار و مادری مهربان و همسری فداکار شناختم...

همچنین مومن و قلبی صاف...

پاسخ:
:)
سلام.
چاق شدم، چله شدم، ترکیدم!  :))   (بر وزن شعر مولانا: خام بدم، پخته شدم، سوختم!)
ممنونم از لطفت که منو اینقدر خوب می بینی.
شما خودت خوبی بقیه رو هم خوب می بینی عزیزم.