ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3506.

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ب.ظ

به پسرک میگم: بیا یه بوس بده!

میگه: تو بیا بوس بده!

بعد یه کم فکر میکنه میگه:

تو بیا،

من بوس میدم!

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۰ دچــ ــــار
پسرک یه ساله یا 4 ساله ؟ ؟ :))
پاسخ:
:|
اصن این پسرک یه آبانیِ اصیله ^__^
پاسخ:
:))
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۱ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
برای کامنت بعدی هم محتاجیم به دعا عزیزم..
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۴ مهراد فروتن
:))))))
پاسخ:
:)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۳ سهیلا ملکی
خیلی خوب بود :)))
پاسخ:
:)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۸ گلِ بهاری
عزیزم :))
پاسخ:
:)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۹ بنت شهرآشوب
بچه ذهنش فلسفیه، یعنی میگه اگه خیلی طالب بوسی یه قدمی بردار
پاسخ:
:))
آره دقیقا منظورش این بود.
وای اینا رو فقط باید خورد...
پاسخ:
:)