ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3507.

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

مریضی های بچه ها که طولانی میشه،

من خود به چشم خویشتن،

بینم که جانم می رود...




+الهی که روزیِ هر روزه ی همه تون سلامتی باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۸
لوسی می

نظرات  (۳)

اخ دقیقا...
منم سه هفته س درگیرم بالاخره خودمم دارم میگیرم اما اینا هنوز سرفه هاشون خوب نشده ...
نمیدونم چیکارشون کنم؟ همسرمم که نه دکتر میاد نه دارو میده بهشون میگه خوب میشه چیزی نیست/:
پاسخ:
باورت میشه اصلا یادم نمیاد آخرین باری که گل پسر آبریزش بینی نداشت کی بود! :|
از روزی که براشون تولد گرفتیم که دو ماه پیش بوده یادم نمیاد که بدون هیچ مشکل و سرماخوردگی بوده باشه.
ان شالله کوچولوهای شما هم زود خوب بشن.
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۴ مامان محمدمهدی
آخی:(
چرا اینا اینقدر مریض میشن؟
پاسخ:
چی بگم والا!
فکر کنم خودم چشمشون زدم! :|
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ بنت شهرآشوب
روزه نذر کنید
به سبک مادری حضرت زهرا سلام الله
پاسخ:
ای خواهرجان!
انقدر روزه قضا دارم که اصلا به نذر روزه و افزودن به این روزه ها فکر هم نمیکنم!