ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3512.

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

روز آخر، مالِ تو شد.

قرار بوده حزن‌ها همه، برسند به تو.

حزن‌های دو ماه‌مشکی‌تن‌کردهٔ ابروشکسته،

قرار بوده توی این منزل، لبخند بشوند.

توی این دو ماه، هر سینه‌ای که سوخت، گفتی ممنونیم.

هر یَقِه‌ای که پاره شد،

هر صدایی که گرفت،

هر عمودی که طی شد،

هر پایی که تاول زد،

گفتی ممنونیم.

دو ماه، غمِ شفّاف جمع کردیم برای روز آخر.

خودمان می‌دانستیم ماجرا به تو ختم می‌شود.

صبح، می‌آییم به سلامتی،

که خودت پیراهن‌های سیاه را عوض کنی.

این دو ماه فقط سوختیم،

صبح می آییم خودت دست و صورتمان را آب بزنی.

می‌آییم دیده‌بوسی.

برای روز آخر، کی بهتر از تو؟

کی پذیرایی‌اش بهتر از تو؟

کی مهربان‌تر از تو؟

چه انتخابِ درستی!

کی دستِ‌دل‌باز تر از تو؟

کوه‌ْروی‌شانه می‌آییم امام،

ختمِ به خیرترین منزل!

فردا، کوه‌ْروی‌شانه می‌آییم!

چندتا کبوترمان کن که تا محرم سال بعد،

همین جاها بگردیم.

چندتا پرِ کاهِمان کن برویم توی همین هوا چرخ بزنیم..



+از خوندنش سیر نمیشم... التماس دعا.

+امیرحسین معتمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۹
لوسی می

نظرات  (۶)

قشنگ بود
ممنون
التماس دعا عزیزم
پاسخ:
قربونت عزیزم.
محتاج دعاییم.
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ نجمه خانم
فکر کردم راهی مشهدی 
پاسخ:
متن مال من نبود! جایی خوندم دوستش داشتم نوشتم.
خیلی قشنگ بود
التماس دعا
پاسخ:
آره خیلی خیلی قشنگ بود.
همچنین.
منم التماس دعا :'(
پاسخ:
محتاجم به دعا عزیزم.
سلام
بسیار زیبا و دلنشین ...
پاسخ:
سلام. قربونت. عزاداریهاتون قبول.
چقدرررررررررر قشنگ بود:)
پاسخ:
آرههه ولی همون شب لذت دیگری داشت.