ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3513.

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

امروز در اقدامی خودجوش و ناگهانی

برای دومین بار به عنوان نذری شله زرد پختم.

:)



+خدا قبول کنه از همه تون.

تک تکتون رو هم به اسم دعا کردم.

یه دعا هم برای کل وبی ها کردم!

الهی که همه حاجت روا باشین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۰
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۵ نجمه خانم
یعنی اسم منو هم؟
چقدر امروز پشت رل جیغ زدم و گریه کردم
پاسخ:
آری. اتفاقا از اسم شما شروع کردم :)
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۲ سهیلا ملکی
به به قبول باشه
پاسخ:
سلامت باشی.
سلام
قبول باشه
منم خیلی وقته دلم میخواد یه نذری درست کنم، اما اصلا شرایطش جور نمیشه
ممنون که به یادمون بودی دوست جون
پاسخ:
سلام. سلامت باشی.
ان شالله سر فرصت شله زرد درست کن. کار ساده ایه :)
قربونت.
۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۲:۱۶ ملکه بانو
چه حس خوبی دادی بهم.
ممنون
ایشالا قبول باشه
پاسخ:
قربون شما.
سلامت باشی ممنونم.
۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۲:۴۵ تنها دلشکسته

سلام

منو هم؟!!

ممنون.

قبول باشه.

پاسخ:
سلام. بله :)
قربونت ان شالله حاجت روا باشین.
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۱ مامان محمدمهدی
تقبل الله حاج خانوم
پاسخ:
قربان شما.
حاج خانم بشم صلوات!  :)