ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3514.

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

اینهایی که طب سنتی خوندن

و با یه نگاه میگن تو فلان کمبود رو داری یا فلان طبع رو،

یا اونایی که روانشناسن و با یه نگاه یه عالمه چیز ازت می فهمن،

یا اونهایی که چشم برزخی دارن مثلا،

اصلا حس خوبی به آدم نمیدن!

احساس میکنم مواجهه با این آدمها،

یعنی از بین بردن حریم خصوصی خودت!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۰
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۳ نجمه خانم
ها
پاسخ:
:)
یکیم من اضافه کنم؟
ما یه دندونپزشک جوان توی اقوام داریم! از همون دوران دانشجویی ش من دلم نمی خواست جلوش آفتابی شم! از بس اوضاع دندان ها داغونه:)))
پاسخ:
:)))
اینم خوبه :))
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۷ بنت شهرآشوب
فهمیدن حقیقت همیشه هراس انگیزه
چون ساختارای ذهنی آدمو بهم میریزه
پاسخ:
خوشم میاد همیشه یه مدل جالب و جدیدی کامنت میذاری :)
آره اینشم هست.
البته من بیشتر از این خوشم نمیاد که اون شخص می فهمه من چمه!
از اینکه خودم بفهمم ناراحت نمیشم آنچنان! مشکل فهمیدنِ کسیه که شاید من نخوام بدونه! هوم؟
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۶ سهیلا ملکی
اونایی که چشم برزخی دارن معمولا تا تکلیفی بر دوششون نباشه که استفاده نمی کنن


درمورد طب سنتی. یه بار جایی بودیم که یکی از کارکنانشون خیلی هم سر به زیر بود شاید در حد نیم ثانیه نگاهش به من افتاد
به اقامون یک ربع مشکلاتم رو توضیح داد :| خیلی حس بدی بود
پاسخ:
مگه اختیاریه؟!
آره جالب نیست من که اصلا خوشم نمیاد!  :|
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۴ مهراد فروتن
:)
پاسخ:
:دی
طب سنتی ها که کمبودهای جسمی رو میگن بد نیست به نظرم خیلی هم حریم خصوصی نیست
با یه آزمایش چکاپ همش معلوم میشه :)
پاسخ:
چرا دیگه!
خب چکاپ رو میدن دست خودت. بعدم تا ازشون نخوای که ازت آزمایش نمیگیرن که!
بعدم میری پیش کسانی که دونستن یا ندونستن این موضوعات براشون فرقی نمیکنه! نه اینکه فامیل درجه دو و سه ت باشن!
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۱ مامان محمدمهدی
من تا به حال روبرو نشدم با اینا گرچه کنجکاوم بدونم چطورین و حسم با دیدنشون واحیانا بیان حرفهایی که خوشم نمیاد چجوریه:)
پاسخ:
خب راستش نه اینکه منم بدم بیاد! اما خب خوشم نمیاد مثلا کسی رو همسرم یا بچه هام عیب بذاره دیگه!
این کم خونه، اون سرده، این هضم معده ش مشکل داره، اون صفراش زده بالا!
گاهی که باور نمیکنم! چون خدایی چرند هم زیاد میگن اما خب گاهی هم درست میگن دیگه!
اینکه یهو بدون اینکه بخوای بهت بگن، این کار رو بکنن خوشم نمیاد.
از اون گذشته اینکه سعی کنن بدون اینکه ازشون بخوای چیزهایی از وجودت دربیارن!
یه جوری نگاه کنن که بفهمن تو چقدر صبوری و چقدر غصه دار حتی مثلا!
وای آره!!! خیلی بده! :/
پاسخ:
:))