ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3518.

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

واقعا دوست دارم تو خونه مون یه درخت کریسمس داشته باشیم!

واقعا دلم یک درخت کریسمس میخواااااد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
لوسی می

نظرات  (۲۱)

منم دقیقا حس تو رو دارم!
پاسخ:
راس میگی؟ چه خوب  :)
من جدی میخوام برم تو کارش  :)
چه جاااااالب
منم امروز یه عکس دیدم دقیقا دلم درخت کریسمس خواست...
البته دلم عیدی هم خواست دی:
پاسخ:
آرهههه بترکن این خارجیا که عکسهای خانوادگی و عکسهای بچه هاشون پای این درختا اینقدر هیجان انگیزه!  :))
۱۲ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۴ کوثر متقی
:))
چرا واقعا؟
پاسخ:
:))
خب خیلی هیجان انگیزه یه درخت سبز پر از تزیینات برفی و جینگولی با یه عالمه هدیه پاش.
نیست؟؟!
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۱:۳۴ بنت شهرآشوب
چرا درخت کریسمس؟؟؟

من دلم هدیه های بابانوئلو میخاد!
شدیدا!
پاسخ:
:)))
خب درخت که بذاریم، قطعا هدیه هم میخریم دیگه! :))
ولی خدایی درخته پر از هیجانه! بدون درخت که هدیه هاش لذتی نداره داره؟!؟
هدیه ها رو باید از پای درخت برداری  :)
چرا اونوقت؟؟:)
پاسخ:
چی چرا؟
درخت کریسمس دوستی ام؟
خب خیلی پر از هیجانه گذاشتنِ یه درخت سبز تو خونه با تزئینات برفی به مناسبت زمستون.
خونه رو کلی پر از شادی و لذت میکنه.
واقعا دوست میدارم :)
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۸ مامان محمدمهدی
خب یکی بخر
پاسخ:
از کجا خب؟ میفروشن؟
البته میدونم حتما جاهایی هست که این مظاهر غربی رو بفروشن اما من که فعلا نمیشناسم.
اگر باشه که حتما میخرم!
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۴ دچــ ــــار
چیزی شده ؟! :)
پاسخ:
خوبیم الان الحمدلله.
قدری ناخوش احوال بودیم.
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۱ مامان محمدمهدی
حالت خوبه؟بچه ها و مستر گرامی؟
کوجای؟
پاسخ:
الحمدلله.
اکنون خوبیم.
قربون محبتت.
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۲ نجمه خانم
حج خانم دو کوجی؟
رفتی درخت کریسمس بخری سه روزه؟؟؟
پاسخ:
آخ خدا از دهنت بشنوه!
هههه ههه!
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۲ نجمه خانم
بچه ها طوریشون شده خدای نکرده؟
پاسخ:
همه مون طوریمون بود!  :|
ممنون از محبتت.
سلام
کجایی؟
پس چرا نیستی؟
 نگرانت شدم...

پاسخ:
سلام عزیزم.
خوب نبودیم:(
قربون محبتت.
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۱ دچــ ــــار
جنبه کلاس انگلیسی داشته باشیم :))
پاسخ:
بعله!
و کلاس انگلیسی برویم! خوب است.
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۰ نجمه خانم
نه دیگه اینجوری که تو گفتی عشق من (پسرک) الحمدلله هزاااار ماشاءالله چشم شیطون کور گوشش کر دستش چلاق ماشاءالله ماشاءالله خوب بوده   :)
پاسخ:
پسرک هم گرفت! اما خب الحمدلله حالش از همه مون بهتر بود و خوب مقاومت کرد.
البته گل پسر هم اینقدری که من اذیت شدم نبود و شاداب بود.
الحمدلله الحمدلله :)
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۱ نجمه خانم
خدایی با خودم گفتم یا گل پسرت حالش خوب نیست یا هم نتت تموم شده 
خدایی فکر نکردم خال خودت بد باشه 


لوسی لطفا اندازه ی فیزیکی وایمکس رو توضیح بده 
راه اندازی خاصی نداره درسته؟ مثل مودم معمولی نیس دیگه اونا به یه خط ثابت وصل میشن  و با همونن دیگه 
ولی این 
به خط خاصی نیاز نداره و راااحت میشه جابجاش کرد درست فهمیدم؟
پاسخ:
آره آدمیزاد به مویی بنده خواهر!
ابعاد مال من مثل یک کتابه.
اما کوچکترش هم هست که تو جیب جا میشه. و همه جا میشه برد دیگه.
بله کاملا درست فهمیدی :)
من بچه بودم یک درختچه کاج مصنوعی داشتیم بعد قوطی کبریت ها رو کادوپیچ میکردم با نخ بهش آویزون میکردم بعد روش برف شادی میپاشیدم چندتا چراغ کوچیک اسباب بازی های خراب هم داشتم مثلا چراغ راهنمایی اسباب بازی اونا رو هم بهش وصل میکردم.یک همچین بچه خلاقی بودم من.
پاسخ:
وای منم دلم میخواد..
آره واقعا چقدر خلاق بودی آفرین.
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۵ بنت شهرآشوب
میشه یه کاج مطبق بخری و خودت تزیینش کنی. هدیه ما فقط فراموش نشود
پاسخ:
اتفاقا کاج مطبق داریم :)
وای چه فکر خوبی :)
ممنونم.
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۲ نجمه خانم
خوووب وایمکس مال ایرانسله اصولا؟
پاسخ:
نه!
مال من از مبین نته!
عزیییییزم من فکر میکردم رفتی مشغول پایان نامت شدی نیومدی
اصلا فکر نکردم شاید خوب نباشین
خب خداروشکر که الان خوبین
الحمدلله سرما هم قدری کمتر شده، ان شاالله بقیه پاییز و زمستان رو به سلامت بگذرونید
پاسخ:
هی! خدا ازت بشنوه خواهر.
الحمدلله.
آره اینجا که قدری گرم هم شده حتی!
۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۲ نجمه خانم
عه 
خاک به سر من نکنن پس 
وع! :/
پاسخ:
:|
چی شده الان؟
۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۶:۵۷ نجمه خانم
رفتم کلی پول دادم مودم خریدم قابلیت جابجایی نداره بعدشم داداشم باز فهمید کسی جلودارش نیست و قس علی هذا!!!
پاسخ:
ای بابا!
۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۶:۵۷ نجمه خانم
اونوقت فکر می کردم وایمکس فقط مال ایرانسله که اون هم تو شهر ما نیومده بود هنوز
پاسخ:
نه. اینترنت همراهه دیگه.