ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3522.

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

الگوهای خوبی برای بچه هامون باشیم.




+به نظرم گذشتن از کینه ها،

حتی کینه های خیلی بزرگ،

یا محبت کردنهایی که تو ذات واقعیمون نیست،

یا صداقتها، بزرگواری ها، بزرگمنشی ها و هر کار خوبی،

فقط به این نیت که الگوی خوبی باشیم،

بازم ارزش داره..

والا ارزش داره!

آینده ی بچه هامونو ببینیم!

و در یک کلام:

خودمون رو به خوبی بزنیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۹ بنت شهرآشوب
ان شالله خدا بچشو بده، خودشم راه الگو شدنو نشون بده
پاسخ:
آمین.
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۲ نجمه خانم
یه حدیثی از امام علی هست 
میدونم هست 
میگه 
نمیشه آدم خودشو شبیه کسی کنه ولی شبیه اونا نشه 
ببین یه ساعته دارم فکر می کنم جمله رو از خودم ساختم ولی مضمونش همینه 
گرفتی؟ 
پاسخ:
آره اینو یادم اومد خواستم ضمیمه کنم ممنون که شما گذاشتی.
هرکس صبورنیست خود را به صبوری بزند. اولش اینه فک کنم.
منم یه وقتایی که بعضی کارها اعم از اینطور چیزا که در رابطه با دیگرانه، و چیزای شخصی تر برام خیلییی سخت میشه، به این موضوع الگو شدنش برای بچه های نداشته م می اندیشم:)))
انگیزه بخشه:)))
و البته وحشتناکه وقتی فکر میکنم یک بنده معصوم خدارو دچار این ضعف ها خواهم کرد اگر خودم رو اصلاح نکنم!
پاسخ:
آره واقعا.
البته تو این پست من میخواستم بگم اگر خوب نیستیم و نمیتونیم خوب باشیم جلوی بچه ها هم که شده خوب بشیم!
یعنی کسی که کینه ی دیگری رو در دل داره به خاطر بچه ها هم که شده بگه بخشیدمت!
:دی
فیلم بازی کردن تا این حد! خخخخخ!
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۹ نجمه خانم
هی! نظر من کو پس!!!؟؟؟
پاسخ:
داشتم تایید میکردم!
۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۲۳ مامان محمدمهدی
گاهی تناقض پیش میاد بین اینکه بخوای به بچه صداقت داشتن در همه احوالو یاد بدی یا اینکه بهش یاد بدی که همیشه خود خودش باشه و سعی نکنه جوری که نیست وانمود کنه و این حالتی که شما گفتید البته اگه منظورتو درست فهمیده باشم
پاسخ:
آره خب. بچه ها هیچوقت نباید بفهمن ما فیلم بازی کردیم! هههه ههه!
منظورم اتفاقای خاص بود.
وقتی همه ی وجودت میدونه که اون کار درسته، به نظرم باید انجامش بدی، حتی اگر خوشت نیاد!
این فقط برای دیدن بچه ها نیست! کلا خوبه آدم این مدلی باشه. کاری که میدونی درسته حتی اگر بر خلاف میلته انجام بده.
اینو خوبه که بچه ها یاد بگیرن.
اما اینکه برای خوش آمد بقیه کارهایی رو انجام بدیم که ضرورتهای خاصی هم نداره و یا اینکه صرفا دلیلش خوش آمد بقیه باشه، نه این درست نیست و به قول شما باعث میشه بچه ها احساس کنند که باید چیزی غیر از اونچه که هستند رو بروز بدن تا پذیرفته بشن.
به نظرم مرز باریکی بین اینهاست که شاید حفظش هم سخت باشه.
اما در اینجا، منظورم همون انجام دادن کاری بود که کاملا واضحه  که درسته حتی اگر خلاف میلمونه، حتی فقط به نیت آموزش مثبت به بچه ها، چشم های بچه ها منتظر خوب بودن ماست. نه اینکه همیشه فقط خودمون باشیم و بگیم همینی که هست!
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۷ نجمه خانم
فکر می کنی من کی ام؟ یکی که این چیزا رو رو در و دیوار میخونه و بعد میاد بلغور می کنتشون
کاش یه سرسوزن عامل بودم نه وراج :/
پاسخ:
واااای چقدر تو به خودت بد و بیراه میگی دختر! ای خدای من!
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۷ نجمه خانم
بد و بیراه نمیگم 
وقتی فکر کردم همچون کامنتی گذاشتم با خودم گفتم نجمه های نجججمه یه بار به سرت زده یک کم فرق کنی؟ عمراااا  :/

پاسخ:
چی بگم.
ولی سعی کن قدری انرژی مثبت باشی. جای دوری نمیره والا!