ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3533.

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

تو جابجا کردن اتاق ها،

پسرک تا دلت بخواد رو اعصاب رفت،

و در حرکتی که واقعا از پسرک بعید بود

و درتمام عمرش تک و توک از این حرکات انجام داده بود،

مثل مادر مرده ها (دور از جون من!) های های گریه کرد،

که من اتاق قبلیمو میخوام!

وای که واقعا آزمونی بود که توش شکست خوردم،

اما بعدش ازش عذرخواهی کردم که بی اجازه ش به ناچار اتاق ها رو عوض کردیم،

و به جاش یه روتختی خوشگل بهش هدیه دادم.

به نظر رسید که راضی شده الحمدلله!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۹ آذر ۹۵ ، ۰۶:۱۸ نجمه خانم
از کجا آوردی؟
پاسخ:
برای تولد پسرک یکی از اقوام آورده بود.
و چون روش عکس میکی موس داره و من بالکل با استفاده از مظاهر غربی و انیمیشن های خارجی در اتاق بچه ها مشکل دارم، هیچوقت بهش ندادم و جمع کرده بودم.
یه رو تختی ساده رو تختش بود تا اینکه مثلا یه روز بریم یه خوبشو بخریم.
دیدم اوضاع اینطوریه دیگه گفتم ولش کن وعده ی خرید رو! همونو بهش دادم!
الان رو تختش میکی موسیه!  :|
۱۹ آذر ۹۵ ، ۰۶:۴۵ نجمه خانم
وقتی وبت شیطان شد و نمازم قضا!
فقط هم سه دقیقه کم آوردم:/
پاسخ:
ای بابا! چه بد!  :(
میدونی که فقط یه رکعت از نماز اگر داخل وقت خونده بشه دیگه قضا نیست؟
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۱ مامان محمدمهدی
میبینم که از کارهای من ....
منظورم‌میکی موسه:))
پاسخ:
یعنی میکی موس دوست داری؟؟!
من که ازش خوشم نمیاد!
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۸ مامان محمدمهدی
نع
منظورم این بود که مثل من سخت گیری میکنی تو این جور موضوعات
پاسخ:
آره خیلی. هیچ المان و شخصیت غربی ای تو خونه ما وجود نداره.
جز همین میکی موس ناخوانده!!