ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3540.

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

تصمیمات جدیدی برای زندگیم گرفتم.

میخوام از حالا قدری بیشتر به زندگیم توجه کنم.

به خود زندگیم و آدمهای داخلش.

در همین راستا تصمیم دارم یه کم خلاقیت به خرج بدم.

اگر واقعا این موضوع رو عملی کردم،

میام از خلاقیتهام میگم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۳ مامان محمدمهدی
اینقدر کنجکاومون نکن ننه:)
منتظریم بیای بگی
پاسخ:
ههه هه! میخوام یه چند تا وسیله ی خودساخته تو خونه بذارم.
حالا درست بشه میام میگم
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۴ نجمه خانم
یعنی فاصله جملات متنت با پاسخی که به مامان م م دادی تو حلق خودت!
میخوام از این به بعد به زندگیم بیشتر توجه کنم به خود زندگی و آدمای داخلش!


هیچی یه چند تا وسیله خودساخته میخوام بسازم     :/
پاسخ:
:|
مگه این جزو زندگی نیست؟؟!:|
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۵۲ نجمه خانم
بابا فکر کردم 
مثلا از بعد روحی و معنوی میگی توجه کنم
نکه چارتا چیز رو بهم وصل کنم بشه توجه به زندگی و آدمای توش  :/
پاسخ:
نه! اتفاقا کاملا ابعاد مادی مدنظرم بود!هههه ههه!