ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3541.

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ

چند وقت پیش با مستر در مورد "چرا بچه های بیشتر؟" صحبت میکردم.

مثل همیشه این مستره که سر این چیزها یه حرفی میزنه که تو دیگه نتونی چیزی بگی!

یه چیزی میگه که مجبور بشی قانع بشی!

کلا دید مستر به این چیزها خیلی متعالیه.

اما متاسفانه من بارها و بارها،

و گاهی مدتهای طولانی درگیر دنیادوستیهام میشم...



+مستر میگه هر فرزند یک فرصت ایده آل برای نجات از سابقه ی گناه آلوده.

همین بچه ها اگر هر جا به لطف تربیت ما کار خیری بکنند ما در اون کار شریکیم،

و این ایده آل ترین انگیزه برای داشتن بچه های بیشتره.

+من از داشتن این دو فرزندم هرگز حتی لحظه ای پشیمون نیستم.

سوالم در مورد بیشتر شدن این بچه ها بود.

به نظرِ دنیا دوستم دو تا کافیه!

و به نظر آخرت طلبم، حق با مستره!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۷ نجمه خانم
خوب 
تو بیشتر زحمت می کشی و اذیت میشی پاشون چون 
و مردها تا سالها فقط لذت می برن 
تا نوجونی بچه ها 
راستی 
اینو از من داشته باش یعنی از مادر من داشته باش که پسر با پدر 
هرجا به هر بهانه ای پسرهاتو با پدرشون بفرست حتی اگه تا سر کوچه رفتن باشه یا سرزدن از یه دوست مادر ...

پاسخ:
آره خب دقیقا همینه.
شاید اگر مستر هم شرایط منو داشت کلا بی خیال بچه و پاداش اخرویش میشد!  :))
باشه ممنون.
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۹ نجمه خانم
راستی خواستم بنویسم چرا نظرات رو بستی دیدم پست گذاشتی 
خواستم بگم خودتی باز گفتم شاید اشتباه کنم
ولی 
من که باور نکردم انگیزه ات رو 
عمرا!
ته خوش بینانه اش به نظرم این اومد که وقت نداری هی برای هر پستی جواب پس بدی 

پاسخ:
 این تنها دلیل و انگیزه نیست اما یکی از مهمترین انگیزه هامه.
نه به خاطر جواب دادن نیست واقعا. اصلا نیست.
اتفاقا از وقتی نظرات بسته ست فکر میکنم به چه امیدی بیام وبم! خخخخ!
راستش واقعا دارم احساس میکنم که بعضیها به خاطر معذوریت رفاقتی میان وبم که خب ترجیح میدم به این انگیزه نیان
و خیالشون راحت باشه که اگر صد تا پست هم نظر نذاشتن مهم نیست چون اینجا کلا نظرات بسته ست.
و اگر کسی میاد فقط برای خوندن بیاد و من نفهمم کی ها هستن.
که البته میدونم شما هستی همیشه و لطفت ثابت شده ست.
بعدم هر از چندی یک کامنت دونی رو باز میذارم دیگه.
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۷ دچــ ــــار
توضیح خوبی بود برای سوالی که در ذهنم بود/هست :)
پاسخ:
خواهش میکنم! کلا سوال شما منو مدتیه به فکر فرو برده و انگیزه های افزایش بچه رو در من کُشته!
الحمدلله که مستر رو دارم! :)
سلام
چقدر تفکرات جالبی دارن...
من حتی تو اتاق زایمان با اون وضعیت فجیعم وقتی ماما ازم پرسید بازم هوس میکنی بچه دار بشی گفتم خب معلومه من چهارتا بچه میخوام اممممممممما الان به شدت از اون حرفم برائت میجویم...خخ
رسما دیوونه شدم با همین دوتا...
اما خب این نظر خیلی منو بفکر فرو برد...
پاسخ:
سلام.
آره مستر آدم خیلی جالبیه. خیلی.
راس میگی؟؟ اینقدر شیطونن؟! ماشالله خدا برات حفظشون کنه.
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۰:۱۷ نجمه خانم
اون پست آخرت چیه؟ کیو کجا دیدی؟؟
پاسخ:
یه رفیق شفیق رو.
با مستر نزدیکهای خونه شون بودیم. ما رو دید و برد خونه شون :)
مدتها بود میخواستیم بریم خونه ش اما قسمت نمیشد حالا یهو اتفاقی قسمت شد.
خیلی لطف کرد بهمون.
با اینکه من مدتیه سرشلوغم و فقط میخونمت و خیلی کم کامنت میزارم و  اصولا خودمو در معذوریت کامنت گذاری نمی بینم:)))، یه حس خفگی بهم دست میده از بسته بودن نظرات! حس گیر کردن توی بن بست!
البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند:)))) ولی خب ما خواننده ها هم صاحب اختیاریم دیگه! به خصوص که قدیمی باشیم و حق آب و گلم داشته باشیم!:)))
پاسخ:
عزیزممم! آره میدونم من خودمم خوشم نمیاد کسی کامنت ها رو ببنده.
بله شما که صاحب حقین کاملا.
 و لطفتون همیشگیه. ممنونم. :)
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۱۷ دچــ ــــار
اگه اینجوری باشه کلا من دیگه خودمو نمی بخشم !
من به دنبال تاثیرگرفتن از شما بودم نه تاثیرگذاشتن :))
پاسخ:
دیگه چه کار کنم! حالا که اینطوریه.
تاثیری نذاشتین که! سوالتون کلیدی بود.
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۵ بنت شهرآشوب
ما باید با مسترمون سر یه دونه چونه بزنیم، شما سر فرزندان بیشتر؟؟؟
مستر ما اولیشم سختشه
پاسخ:
ای بابا!
آدمها با هم فرق میکنن دیگه، خیلی از مردها اینطوری ان. :)
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۲ مامان محمدمهدی
خب اگه برعکسش هم شه آیا صادقه و توجیه داره بچه زیادتر داشتن؟از مسترتون بپرس و بوگو جوابشونو
پاسخ:
چیزی که ناشی از تربیت باشه بله دیگه! احتمالا اثرش متوجه والدین هم هست.
ولی خدایی بچه آوردن فی نفسه کار خوبیه. در اینکه نظر دین، بر ازدیاد نسله که شکی نیست.
باشه مستر برگرده میپرسم ازش. شاید کم بیاره کوتاه بیاد!:دی
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۰:۳۷ دچــ ــــار
من سوالمو پس میگیرم 
شما رو هم ارجاع میدم به فطرتتون 
پاسخ:
آب رفته به جوی باز نمیگرده!
:دی
نگران نباشید چیزی بر گردن شما نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">