ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3544.

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

روز جهانی خنده های بی دلیل بچگانه..

:)



+این پیشنهاد یه پیج بود،

خیلی پیشنهاد خوبیه.

تو هر هفته، روزهای تعطیل که خانوادگی کنار همیم،

یا تو ماه یک روز،

یا روزهای عید،

یا هروقتی که حالش رو داریم،

اون روز رو روز خنده های بی دلیل بچگانه قرار بدیم.

+و ما خواستیم امروزمون اینطوری باشه که نشد البته!  :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۸ مامان محمدمهدی
یعنی الکی بخندیم؟
پاسخ:
آره. مثل بچه ها.
من گاهی برای بچه ها تا سه میشمارم، مثل خندوانه الکی الکی میخندیم!
البته پسرک همکاری میکنه. گل پسر هاج و واج نگامون میکنه! :))
گاهی هم پسرک میشماره:)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۲ نجمه خانم
پخ!
پاسخ:
:دی