ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3546.

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

دیگه کم کم کم کم دارم به ماموریت های مستر عادت میکنم،

جز دلتنگیهام

و نگرانیهام از رفت و آمدهاش که انگار تمومی ندارن،

دیگه لااقل از صبح به نبودنش تا شب،

و اینکه حالا با بچه ها چطوری روز رو شب کنیم

و چرا کسی به فکر من نیست،

یا چطور میشه که مامان اصلا براش مهم نیست که ما سه تا تنهاییم،

فکر نمیکنم!

از اینکه خونه مون می مونم و هیچکس نمیاد و یا نمیرم خونه ی کسی اصلا حرص نمیخورم،

تقریبا دیگه هیچوقت به هیچکس حتی خبر نمیدم که مستر نیست،

و هر بار که متوجه شدن، سر جریانی بوده که در جوابشون گفتم.

همچنان خیلی برام سخته،

اما الحمدلله دیگه روزگارمون طاقت فرسا نمیگذره،

که لحظه لحظه ش برام مثل صدسال تنهایی باشه،

که همه ی روز رو هدر بدم و حرص بخورم و زندگی رو به کام خودم و بچه ها زهر کنم!

و در جواب دعوتهای همیشگی مادرشوهر که بریم اونجا،

موندن در خونه خودمون رو ترجیح میدم.

الحمدلله.



+فکر کنم بعد از شش سال و نیم، کم کم دارم یاد میگیرم!

+دو ماهی هست که ماموریت های مستر هفتگی شده.

و جالبه که پارسال تو همین بازه ی زمانی هم همینطور بود، این یک نمونه از غُر(!)های پارسالمه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ دچــ ــــار
دنیا همینه 
اسان و سختش میگذره 
پاسخ:
بله واقعا...دنیای نامردِ دنی...
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۸ ملکه بانو
خوب خدا رو شکر که داری عادت می کنی
پاسخ:
:)
الحمدلله.
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۶ مامان محمدمهدی
خدا صبر و توانتو هر روز بالاتر ببره
پاسخ:
آمین. ممنون از نکته و تلنگرت که لطف خدا بوده این پیشرفتِ صبوری!
۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۷ تنها دلشکسته

عزیزم همه ما مشکلاتی داریم... کم یا زیاد...

خدا صبر همه ما را زیاد کنه.

پاسخ:
درسته. الهی آمین.
چقدر خوبه که داری عادت میکنی
خدا رو شکر
ان شاالله صبر همه مون زیاد بشه (:
پاسخ:
آره. الحمدلله.
آمین.