ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3552.

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

امروز گل پسر،

وسط ناهار،

زد و ظرف حاوی گوشت کوبیده رو شکست!

:|



+امروزم کلا گل پسری بود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۵ دچــ ــــار
خوش به حالش :)
پاسخ:
خوش به حال ظرفه یا گل پسر؟!
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۸ دچــ ــــار
گل پسر دیگه 
بجای اینکه دعواش کنید
خاطراتشو مینویسید :))
پاسخ:
خدایی بچه 15 ماهه رو میشه دعوا کرد؟!
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۲ دچــ ــــار
ما که گیج شدیم
پسری؟
گل پسر؟

+ ترمینولوژی سختی دارین :)
پاسخ:
کنار وب زیر عکس توضیح نوشتم هربار قاطی کردین اسم هارو مراجعه کنید به بخش واژگان وب!
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۱ مامان محمدمهدی
دمش گرم:)
پاسخ:
:)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۷ بنت شهرآشوب
ماشالله!!!!
آرنولده؟؟؟
پاسخ:
:))