ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3555.

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

هر نوع گناه و معصیتی که در اشخاص دیگر به صورت بالفعل وجود دارد

در ما هم به صورت بالقوه هست..

و باید دعا کنیم که خداوند ما را از آن طریق مورد آزمایش قرار ندهد

و یا اگر مورد آزمایش قرار گرفتیم ما را از آزمایش سربلند بیرون آورد.

باید خدا را شاکر باشیم

که به این گناهان مبتلا نیستیم

و خداوند به فضل خودش ما را از اونها دور نگه داشته است..




+آیت الله بهجت_رضوان الله علیه.(نقل به مضمون)

+این روزها، خیلی به این موضوع فکر میکنم، و خیلی از خودم میترسم.

ما هیچی برای ارائه به خدا نداریم..هیچی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۸ نجمه خانم
ها
ها
ها!
پاسخ:
:|
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۷ خانم لبخند
واسه منکه تو بعضی چیزا انقد قشنگ ثابت شده که اگه آب پیدا شه، شناگر ماهری ام، که واقعا گاهی جرئت نمیکنم واسه گناهِ فردی که حتی ازش انتظار نداشتم تعجب کنم! :|
پاسخ:
اره برای منم!:(
۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ مامان محمدمهدی
:(((((
پاسخ:
:(
منم خیلی وقت ها از این قضیه می ترسم.
گاهی که کسی رو از کاری منع می کنم یا بهش گیر میدم سریع از خودم می ترسم...
پاسخ:
خدا قسمت نکنه برای هیچ کس.
البته نهی از منکر سرجاشه ها! :)
آرههههههههههههههه، من خیلی وقته به این رسیدم:(
باورت میشه من تو روضه ها، هم این فکرو میکنم و واقعا از خودم میترسم
پاسخ:
اره باور میکنم :(