ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3556.

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

همین الان نشستم 281 پست مادرانه م رو خوندم

و های های گریه کردم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۷ دچــ ــــار
چه جالب! :)

امروز دلم برای پسرم تنگ شد :\
پاسخ:
پسر دارین؟
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۱ نجمه خانم
283 شده 


چرا اونوقت؟
پاسخ:
حس مادرانه ست دیگه. همیشه نکوهش گر!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ مامان محمدمهدی
چه لطیف! :)
حالا دقیقا چرا گریه؟
پاسخ:
از لطافت بیش از حد یا حس نکوهش گر همیشگی:(
سلام به لوسی می 28ساله
تولدت با تاااخیر مبـــــــــــــــــــــارک🌷���🌹🌹🌷🌷💐
منم نبودم کار خاصی نکردم عین قبل بدون تغییری
گفتم تا نگرانم نشی :-*
پاسخ:
سلاااام. مرسی عزیزمممم بارها زودتر تبریک گفتی:)
الحمدلله که روزگار به کامه. اتفاقا همین روزها به یادت بودم و گفتم مدتهاست خبری ازت نیست.خوب شد اومدی. خوش اومدی.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۴:۰۲ تنها دلشکسته

سلام

عزیزم چرا گریه؟!

پاسخ:
سلام. حس نکوهش گر همیشگی!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ مهراد فروتن
گریه!!!!!!!؟
پاسخ:
بعله! هعی روزگار!
۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۵ دچــ ــــار
نه دوستم و پسرش رو دیدم :)
پاسخ:
:)
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۹ دچــ ــــار
این مطلب منو یاد شما انداخت :)

http://taamolat.blog.ir/1395/09/26/%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%B2%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%B2#comments

پاسخ:
میخونمش به زودی.