ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3557.

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

دارم از استیک نوت هامون استفاده های بهتری میکنم.

یه استیک نوت زدم رو آبریز یخچال روش نوشتم "السلام علی الحسین"

حالا هربار آب میخوریم یادمون نمیره سلام بدیم.




+پسرک هم فرت و فرت میره آب میخوره که بگه لبیک یا حسین:)

رو چندتاش هم برای خودم نکته نوشتم زدم به کابینت ها.

هنوز موندم "بسم الله الرحمن الرحیم" رو کجا بچسبونم

که نوزده بار گفتنش اولین جملات روزم بشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۷ نجمه خانم
حالا چی انگلیسی میشکونی؟    خونوک :/
پاسخ:
نگرفتم منظورتو!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۸ نجمه خانم
نوزده بار جالبه 
نشنیده بودم تا حالا 
پاسخ:
منم تازه شنیدم!
گفتم که شما هم بدونین.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۴۰ نجمه خانم
استیک نوت دیگه
پاسخ:
خب اسمش همینه دیگه! بگم کاغذهای چسباندنی؟! :|
شما معادل فارسیشو بگو ما استفاده کنیم!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۰ ملکه بانو
بچسبون رو آینه اتاقت
پاسخ:
اولین چیزی نیست که می بینمش!
این روزها تو اتاق بچه ها میخوابیم. اونجاهم که برای چسبوندن یادداشت اصلا امن نیست!:|
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۰ نجمه خانم
تو مهندسی 
ولی دوست دارم فارسی بگم

بعضی وقتا حتی از نوشتن کامنت هم بدم میادمینویسم نظر 
پاسخ:
آره درستش هم همین کار شماست. خوب میکنی.
کاش منم یادم بمونه.
البته من تو انگلیسی نوشتن و حرف زدن خدایی شور نیستم! جزو خوبهام!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ نجمه خانم
در هر صورت من ندیدم این کاغذها رو و نمی دونم چی ان؟
استیک نوت تو لپ تاپ دارم از رو اون فهمیدم 
پاسخ:
معمولا رو میز ادارات هست. کاغذهای کوچیک رنگی که یه لبه شون چسبناکه میچسبن اینور اونور!
برای نوشتن کارها و یادداشتهای روزانه.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۲ نجمه خانم
نوزده بار بگیم که چی؟ منبعش و فایده اش رو نگفتی؟
پاسخ:
کلی گشتم! اما منبع من زیر درخت آلبالو گم شده! هههه هه!
فکر کنم منبعش صوتی بوده که تو سرچ تلگرامم پیداش نمیکنم.
نوزده بار، تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم هست. یعنی به ازای هر حرف یک بار بگیم.
تا جایی که یادمه گفته شده بود که شیطان رو از آدم دور میکنه در طول روز.
پیدا کنم میام میگم.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۶ نجمه خانم
یادداشت چسبی
;)
پاسخ:
:))
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ نجمه خانم
با داداشم پستاتو می خونم
اینو خوندیم نشستیم به شمردن :)
پاسخ:
درست بود؟ :دی
منم وقتی شنیدم شمردم!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۹ مامان محمدمهدی
سلام
ما حالا در شروع سفر ۱۹ تا بسم الله و ۱۹ تا صلواتو مقیدیم که بفر ستیم حتما.منبعمون هم یکی از دوستان خیلی مطلع و آگاه مذهبیه که بارها بهمون تاکید میکرد که اینکارو انجام بدیم در سفرهامون و ما هم بمرور آویزه گوشمون کردیم:)
پاسخ:
سلام.نوزده تا بسم الله به خاطر تعداد حروفشه. اما بعید میدونم نوزده تا صلوات موضوعیت داشته باشه!
خخخخ!حالا من شدم متخصص! ههه هه!

مرسی که گفتی.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۷ نجمه خانم
اول شیفت معمولا لباس که می پوشم میام بالا در رو باز می کنم وارد میشم بسم الله میگم 

از فردا قطع نشه صلوات:/
پاسخ:
آفرین.
خدانکنه قطع بشه.
اللهم صل علی محمد و آل محمد.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۲ سهیلا ملکی
به به
خیلی خوبه
پاسخ:
:)
۲۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۹ نجمه خانم
یعنی به خود خدا امروز با عجله وارد شدم و نگفتم!!!   :/

پاسخ:
:|