ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3561.

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

من  اصلا نمیتونم زندگی بدون تعطیلات رو تحمل کنم،

فکر میکنم به جای این همه ایام تعطیل پراکنده،

خوب بود یه هفت روزی لااقل وسط سال هم تعطیلات میداشتیم.

چقدر ترجیح میدادم که مستر از این شغلهایی داشته باشه،

که یه مدت پیاپی سر کار هستن، و یه مدت خونه.

مثلا هفته درمیون، یا دوهفه درمیون.

این تعطیلات داره کم کم منو زنده میکنه.

البته اگر مستر اجازه بده!

ههه هه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۲ نجمه خانم
این تعطیلات؟؟
کدوم؟
نکنه الان تعطیلین؟
پاسخ:
پنجشنبه،جمعه وشنبه رو میگم دیگه! سه روز!
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۴ نجمه خانم
ام روز که عصر بودم اومدم خونه شام خوردم خوابم برد:/ باز بیدارشدم دم قضاشدن نماز خوندم:/ فردا که عیده صبح شب ! که صبح رو تونستم به یه همکار واگذارکنم شب چله هم شبکارم
والا که من موقعی برنامه میذارن اصصصلابه مناسبتهانگاه نمی کنم چون بهم میگن مجردی 
کارنداری!   :/ بیا شیفت پولشوبگیر:/
پاسخ:
:|
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۷ نجمه خانم
دی دیرید دیرید مستر هست 
دی دیرید دیرید 
:)
D:
;)
پاسخ:
:))
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ نجمه خانم
خجالت بکش
پست حذف می کنه :/
سانسوریات
خو نمیگی ما دنبال جوابت به کلام چون در و گوهرمانیم!  ^___^
بعد نمی یابیم عمیق تر نگاه می کنیم در می یابیم از اساس پست را هوتوتو نموده اید ×:<

پاسخ:
چی بگم والا!
نظر خاصی نذاشته بودی که! وگرنه من پست هم حذف بکنم جواب کامنتها رو تو وب خودشون میدم!
حالا باز بذارببینم!
یکی این بود: خدا ان شاءالله به مراد دلت برسوندت 
و بهترین ها رو برات پیش بیاره 
و از خطاها و گناهانت هم بگذره 
آمین
و یکی هم این:
باز مشکوکی؟
خیر باشه ان شاءالله


جوابی نداشتم بدم! :دی

۲۷ آذر ۹۵ ، ۰۲:۳۲ تنها دلشکسته

سلام

وای چقدر نگران شدم :(

از بس دیر میاین و جواب میدید :(

خدا را شکر همسرتون هست... قدر بودنشو بدون :)

پاسخ:
سلام. ممنونم از محبتت عزیزم ولی برای چی نگران بشی؟ 
مرسی گلم :*

منم تعطیلات به هم چسبیده رو بیشتر دوس دارم ... تعطیلات یه روزه به هیچ جا نمیرسه!!
پاسخ:
آره واقعا. آدم اصلا نمیفهمه تعطیلی بوده!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۴ بنت شهرآشوب
هر شغلی سختیای خودشو داره
من شوهرم شغلش پشت میزه. همش نگران کمر و اضافه وزنشم
پاسخ:
من از دید خودم و سختیهاش برای خودم گفتم!
 کار مستر هم همینطوره تقریبا!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۴ دچــ ــــار
زنده باشید

+ ما که فقط یه فیلم دیدم کل این چندروز :) 2 قسمتشم مونده هنوز:))
پاسخ:
سلامت باشید.
+بقیه شو شب یلدا ببینین!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۰ نجمه خانم
باااشه 
باااااشه 
(خبیثانه بخوانید )
پاسخ:
اوه! یعنی بترسم؟! :دی
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۶ مامان محمدمهدی
با اون ۷ روز تعطیلات وسط سال موافقم!
چرا مستر نباید اجازه بده؟
پاسخ:
حداقل هفت روز!
فکر کن مستر اینا عید نوروز فقط چهار روز تعطیلند و دیگر هیچ! :|
البته به نظرم همه کارمندها همینطور باشن،اما مثلا برادرمستر تعطیلات ده روزه ی تابستونی دارن.
بس که دوست داشت فیلم ببینه!ههه هه!