ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3569.

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

برای یک تایپیستِ نسبتاً حرفه ای مثل من،

بی اسپیسی بد دردیه رفقا!

بد دردیه!



+اینه که عطش پست نوشتن رو در وجودم خفه میکنه!

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۷ زهرا هستم
دقیقا ...
پاسخ:
:))
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۱:۴۷ خانم لبخند
اصن نصف لذت تایپ به اسپیس زدنشه :))
پاسخ:
:))
والا.
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۷ دچــ ــــار
خخخخخخخ
:))))))
وای وای :))
پاسخ:
:)
شما چرا کامنتهای منو تایید نمیکنید؟!
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۲ مامان محمدمهدی
توجیه نکن کم کاریتو ننه:))
پاسخ:
:))
باور کن استفاده همزمان از کیبورد و پد سخته!
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۴ دچــ ــــار
کدوم کامنتا دقیقا؟ 
شما یه هفته شده که به وبلاگ من سر نزدید فکر کنم :))
پاسخ:
:|
با سپاس از شما.
خب پس هیچی!
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۷ دلا بانو
اون وقت چطوری اسپیس میزنی با پد؟
پیشنهاد میکنم یکی از اسپیس هارو کپی کنی، بعد به جای اسپیس کنترل وی بزنی! فکرکنم راحت تر از شیفت پیدا کردن بین کیبرد و پد باشه!
پاسخ:
نشانگر موس رو گذاشتم رو اسپیس نرم افزار کیبورد و هربار میخوام اسپیس بزنم تاچ پد لپ تاپ رپ میزنم!
نه سخته اونم.من تایپ حرفه ای میکنم یعنی ده انگشتی و غیر ارادی تایپ میکنم. کنترل وی گرفتن خلاف عادتمه و برام سخته.
البته این وضعی که الان دارم هم خیلی سخته.