ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3570.

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

فلسفه ی یلدا یک دقیقه طولانی تر بودن شب نیست!

فلسفه ی یلدا اتمامِ اوج گرفتنِ شب،

و پیروزی روز بر شبه.

از بعد از یلدا، روز و روشنی دوباره زنده میشه.



+همینطوری محض اطلاع!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
لوسی می

نظرات  (۷)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۹ زهرا هستم
از لحاظ فلسوی درنظرش نگرفته بودم کل شب یلدا فقط ی ِ اسمشو دوست داشتم همین .
نه والا من بلگفا وبلاگ داشتم تا حالا با این اسمم جایی نبودم عزیزم 
پاسخ:
آرهههه ببخشید متوجه شدم که اشتباه کردم. من عذر میخوام.

۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۳ خانوم فاف
وای چقد خوب... من همیشه مشکل دارم باشب... برعکس عاشق روزم.
اصن این پست منو خیلی خوشحال کرد.
اجازه هست منم ازش استفاده کنم؟
پاسخ:
:)
قربون شما.چقدر خوشحال شدم از این کامنت.
اختیار دارین.:)
چه تعبیر زیبایی :)
پاسخ:
آره این مدلیش قشنگتره:)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۵ بنت شهرآشوب
یلدات مبارک
پاسخ:
همچنین عزیزم.
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۲ مامان محمدمهدی
بله بله:))
پاسخ:
بعله :)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۱:۳۴ مهراد فروتن
احسینت 
که این موضوع مفصل در اسطوره های ایران راجع بهش نوشته شده
مبارزه بین روشنایی و تاریکی :)
پاسخ:
بله من نمیدونم چرا هی میگن یه دقیقه بیشتر! اگر به این علت بود شایسته تر بود که اول تیرماه رو جشن بگیریم!
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۸:۱۴ مهراد فروتن
عالی گفتین 

پاسخ:
متشکرم.