ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3576.

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

امشب مراسم یلدای دوم دعوتیم.

میگن تی وی اعلام کرده امسال استثنائاً دو یلدا داریم

و مدت زمان امشب برابر دیشبه!

گفتم که اگر کسی واقعا میخواد یلدا داری کنه

 امشبو از دست نده خدای نکرده!

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۰۵ دچــ ــــار
قابل توجه اونا که دیشب نتونستن ادا کنن :))
امشب هم فرصت هست برای یلدا 
پاسخ:
بله اینم هست.
همیشه راهی برای جبران هست الحمدلله.
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۲ مامان محمدمهدی
چطوری؟
پاسخ:
چی چطوری؟
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۲ مامان محمدمهدی
رفتم سرچ کردم نوشتن شایعه ست وهمچین چیزی امکان ندئاره.خواستم متن خبر یا لینکشو که کپی کرده بود برات بزارم که متاسفانه وبلاگت یاری نکرد در پیست کردن مطلب کپی شده.ولی تو سایت سیمرغ هست خبرش
پاسخ:
عه؟!
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۶ منتظر ....
شاید باورت نشه ولی خونواده ی ما تو نجف مدیر کاروان رو مجبور کردن بره انار و هندونه بخره و شب یلدا رو برگزار کرد (البته هندونه پیدا نکرد)... یعنی تا این حد ما به رسومات پایبندیم..خخ
پاسخ:
به به! رسیدن به خیر.
زیارت قبول
خیلی هم خووووب :)