ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3577.

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ

یکی از معضلات بزرگ من در زندگی

باقی موندن غذاست.

غذای شب مونده نمیخوریم به هزار دلیل!

حالا مدتیه نزدیک خونه مون دیوار مهربانی پیدا کردیم.

هرشبی که غذا می مونه میریزم تو ظرف یه بار مصرف 

تمیز و مرتب میذارم کنار دیوار.

اصلا انگار یکی از بزرگترین معضلات زندگیم حل شده!

همیشه هم ظرفو می برن.

:)



+ حالاهی من بگم: "آخه چقدر این خونه خوبه!"

بعد شما هی مسخره کنین این جمله رو!

دلتون میاد؟

:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۰ دچــ ــــار
یه خیر دیگه باید پیدا بشه ظرف یبار مصرفشو تعمین کنه :) 
تامین ؟
پاسخ:
بله تامین.
چه کاریه!  بهتره غذامون رو کامل تو خونه ی مهربونی خودمون مصرف کنیم و پای دیوار مهربانی نذاریم.
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۱ دچــ ــــار
اصلا بذارید برا مستر ببره سر کار :) 
پاسخ:
مستر نمیتونه غذای گرم کردنی ببره سرکار.
ما با همون دیوار راحتیم!
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۸ شمیم عشق
والا منم از وقتی ازدواج کردم با این مشکل روبه رو ام ، یعنی مشکل که نیست چالشه ، خیلی هم خوب و مفیده 
اینطوری ادم سعی میکنه که اندازه دستش باشه 
تا حدودی هم موفق شدم 
فقط بعضی وقتا اشتباه میشه دیگهههه ... :)))
پاسخ:
من معمولا غذا اضافه نمیارم. اما همون ماهی یکی دوبار که با عدم تطابق برنامه هامون اتفاق میفته کلا رو اعصابم بود.که الحمدلله اونم حل شد.
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۷ سهیلا ملکی
چقدرررر خوب
پاسخ:
خیلی عالیه برام. خیلی خیلی.
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۲ تنها دلشکسته

سلام

غذای مونده مشکلی داره؟!

یعنی مال دیشب را امروز ناهار بخوریم؟! آخه ما بعضی وقتا اینجوری میخوریما :((

پاسخ:
سلام.نه اشکالی نداره به شرط اینکه کاملا داغش کنی و البته از یه روز هم بیشتر نذاری بمونه و تو یخچال و جای سرد هم نگهداری کرده باشی خب من بچه دارم و شرایطم متفاوته  ولی برای بزرگسال نه ایرادی نداره.
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۱ مامان محمدمهدی
من فقط اسم این دیوارا رو شنیدم واز نزدیک اصلا ندیدمشون
چه بی توفیق!
پاسخ:
عجب!
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۵ ملکه بانو
خیلی جالب بود برام!
من همیشه جوری شام می پزم که برای ناهارمون بمونه.
پاسخ:
نه من اصلا نمیتونم شام رو برای ناهار بخورم. ناهار وعده اصلیمونه. غذای ناهار رو شاید بمونه برای شام بخوریم، اما شام رو نه.
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۳ جولـ ـیک
حتی میتونین قبل خوردن بذارین کنار براشون:دی
پاسخ:
از لحاظ دست خورده نبودن میگین؟؟!
مطمئن باشین غذای خوبی میذارم و پاک.
اما به لحاظ زود گذاشتن اگر منظورتون هست، خب باید صبر کنم آخر شب بشه!
روزها غذا برداشتن احتمالا براشون راحت نیست.