ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3578.

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

نظام جمهوری اسلامی دیروز ارزش این را داشته که هشت هزار نفر در راهش شهید بشوند

و امروز هم ارزش این را دارد که هزارها نفر دیگر هم برایش کشته شوند.



+سردار سلیمانی-حفظه الله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۳۰ دچــ ــــار
نهالی است با خون شهیدان آبیاری می شود؟ 

+پس احتمالا بذرش مقاومت بوده
+ میوه اش هم عدالت و سعادت کل بشریت :)

++ تکبیر!
پاسخ:
الله اکبر.
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۸ سهیلا ملکی
بله دقیقا
پاسخ:
:)
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۱ مهراد فروتن
این وطنه که ارزش جان فشانی داره نه حکومت 
حکومت ها عمر دارن اما ایران جانوانه ایرانه 
پاسخ:
خب اون که برای همه ی وطنها هست! و البته این استدلال متقن نیست و بقای چیزی تعیین کننده ی ارزشش نمیتونه باشه.
ایشون دقیقا منظورشون نظامه و میگن برای حفظ این نظام و حکومت ارزش داره که هزارها نفر کشته بشن تا این نظام بمونه.
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۲ تنها دلشکسته
درست فرمودن...
پاسخ:
بله.:)
۰۲ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۴ کوثر متقی

ریشه های این انقلاب با خون هزاران نفر آبیاری شده

دلیل قداست و موندنشم به گمانم همین

پاسخ:
بله دقیقا. خون شهید تمام شدنی نیست و رویش ایجاد میکنه..
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۶ دچــ ــــار
اگر برای وطن بود پس چرا درمورد جدایی بحرین ، جدای جمهوری آذربایجان این جانفشانی نمودی نداشت؟

هر جا ملت ایران قیام کرده با انگیزه های اعتقادی بوده، ولی برای من سواله که وطن پرستی و نژاد پرستی ریشه در کدوم میل طبیعی و فطری بشر داره؟ خودخواهی؟ غریب کُشی، ... شما بگویید
پاسخ:
اون مناطق لابد خودشون هم این جدایی رو پذیرفته بودن کهواکنش خاصی نشون ندادن! واقعا چرا جدایی ازایران اینقدر براشون بی اهمیت بوده؟ :/
 جانفشانی برای حفظ وطن و نه کشورگشایی یک حس فطریه و خودش به تنهایی مقدسه. چون نوعی مبارزه با ظلم و هجوم بیگانه ست و کسی هم حق نداره دیگری رو از وطنش بیرون کنه که در قران هم ایات نظیرش هست..وطن دوستی کاملا با فطرت ادم سازگاره و وطن مثل خونه ی ادم می مونه که دفاع ازش مقدسه. ولی وطن پرستی جایی نداره.
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۰ مامان محمدمهدی
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
آمین.