ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3579.

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

وقتی تو مهمونی ها 

حرکات و رفتارهای دور از شأن بعضیها رو می بینم

کل مهمونی به کامم تلخ میشه!

آخه یکی نیست بگه به تو چه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۳ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۱ مهدی امینی
وقتی تو مهمونی ها 
حرکات و رفتارهای دور از شان بعضیها رو می بینم
کل مهمونی به کامم تلخ میشه!
آخه یکی نیست بگه به تو چه!

کاملا موافقممممم
پاسخ:
:)
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۷ تنها دلشکسته

سلام

خوبی؟

مهمونی شب یلدا اتفاقی افتاد؟!!

از این جور آدما بسی زیادن که نمیذارن دل آدم خوش باقی بمونه :(((

پاسخ:
سلام.قربونت.برای من نه! برای بقیه! هههه هه!
البته دعوا و بحث و کل کل و اینا نبود! یه سری رفتارهای عجیب بود.

۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۰۰ مامان محمدمهدی
خب بی تفاوت بودن هم گاهی سخت میشه

پاسخ:
آره ولی من گاهی زیادی حرص میخورم!:|