ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3584.

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

بامدادان مستر رفت.

هعی.



+غر نزن! عه! :|

+زن باید ضرورتهای مرد را درک کند و بر او فشارِ روحی و اخلاقی وارد نسازد. کاری نکند که او در  امر زندگی مستأصل شود(...) باید او را به ایستادگی و مقاومت در میادین زندگی تشویق کند و اگر چنانچه کار او مستلزم این است که مثلاً نمی‌تواند یک مقداری به وضع خانواده رسیدگی کند، این را مرتّب به رخ او نکشد! (رهبری،خطبه‌ی عقد 10 اردیبهشت 1375)

+بله چشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۵ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۰ شمیم عشق
عزیزززم ... 
پاسخ:
قربون شما:)
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۲ مامان محمدمهدی
چشمت بی بلا:)
عامل باشیم ان شاءالله
پاسخ:
آمین.