ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3585.

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ

فرزندِ شما،

شما رو در جایگاهِ خدا می بینه،

در ایفای نقشِ خدا بهترین باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۵ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۶ شمیم عشق
هوم ... 
یادمه که با خودم فکر میکردم ، خدا یکیه که مثه بابا قویه و مهربون ... 

مثه مامان قشنگه و مهربون ... خدا یکیه که وقتی کار زشت کنی مثه مامان دعوات میکنه ولی باز دوباره با مهربونی مبخشدت ... 

یادش بخیر .. 

پاسخ:
آره دقیقا منم اینطوربودم و الان گاهی که از بچه ها ابراز دلخوری میکنم و با ناراحتی و گاهی حتی با گریه برمیگردن تو بغلم و از ناراحتی من به خود من پناه میبرن، بی بروبرگرد یاد این آیه میفتم که ظَنوا أن لا مَلجَا مِن اللَّه إلا إلَیهِ..
و خیلی جاها، خیلی لحظات و خیلی رفتارهای دیگه که واقعا آدم خودش هم احساس میکنه درجایگاه ربوبیت قرار گرفته..
کاش خدا کمکمون کنه.
لوسی می جانم. گفتی لینک بابا لنگ دراز... همون لینکی که خودم دانلود کرده بودمو گذاشتم... روی کلمه بابا لنگ دراز :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.
رفتم سرچ کردم یافتم.
اما لینک شما بهتر بود.
ممنونم.
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۱ مامان محمدمهدی
مسئولیت سنگینی بر گردنمونه و صد حیف
خدا خودش دستمونو بگیره
پاسخ:
حتما دستمونو میگیره. حتما.