ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3586.

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ق.ظ

تا همین الان داشتم جودی آبوت تماشا میکردم!!

سه نقطه بازی نوستالژیک تا چه حد!!

وای خدای من!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۶ دی ۹۵ ، ۱۱:۲۷ مامان محمدمهدی
از کارتونهای محبوب منه:)
پاسخ:
:)
و من!
اصللللا نمیشه ازش دل کند!!!!
فقط من بال بال میزدم آبجی کوچیکه زودی مشقاشو بنویسه که بتونیم با هم ببینیم!! :)))
تازه یه دور کامل دوبله فارسی، بلافاصله بعدش یه دور کامل فیلم اصلی :)))
پاسخ:
آره خدایی نمیشد!
:)))
بابا ایول دلم این همه تایم خواست!:)
دلت نخواد!!! زندگی تو سکون اصلا جالب نیست!!
پاسخ:
ان شالله یه زندگی پر از هیجان به زودی زود قسمتت بشه. :)
منم خیلی دوسش میدارم
برا دردونه دان کردم، خودم بیشتر از اون دیدم
و البته به خالق کارتونش با این همه ذوق هنری اون هم این همه سال پیش تبریک گفتم
پاسخ:
:)
خدایی دختر جذابیه:)
مامانم میگه این و آنشرلی منو یاد تو میندازن! هههه!
فکر کن! اون از مستر! این از مامانم!
کلا شخصیتم کارتونی به نظرشون میاد! :))