ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3588.

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ق.ظ

اینم گل پسرم در مخفیگاه دوست داشتنیش!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۸ تبارک منصوری
خوشمزززه :)))
پاسخ:
:)
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۷ مامان محمدمهدی
عزیز دوست داشتنی:)
پاسخ:
قربون محبتت:*
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۹ فاطمه غلامی
ای جانم ^_^
دلمو بردییییییییییی
پاسخ:
عزیزممم. ان شالله هزاربرابر بهتر روزی شما.
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۹ خانم اشک
مبلهات چه شیک هستند 


از این خونه شیک ها ست خونه ات آره؟
پاسخ:
:)))
تازه کجاشو دیدی! :))
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۰ خانم اشک
این عکس رو که دیدم حس کردم شبیه اند احتمالا 
و نظرم هم در مورد کی زیباتره برگشت

شکلک لبخند
پاسخ:
شبیه که هستن، اما خب خیلی هم فرق دارن!:)
یا خدا!!!!!
دیگه کم‌کم گل‌پسر داره تو شیطونی از پسرک پیشی میگیره‌ها ^__^
پاسخ:
:))
آرهههه کلا جسورتره!
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۲ منتظر ....
وااااای عززیزم (((((((((:
خخخ من که اصلا اجازه نمیدم بچه ها بیان تو آشپزخونه از بس واسم ظرف میشکنن...
پاسخ:
:)
واقعا چطوری حریفشون میشی؟؟!
منم هیچی از شکستنی جاتم باقی نمونده!
مخصوصا تو این خونه که کفپوش سرامیکه. خونه قبلیم آشپزخونه م فرش بود آمار شکسته های پسرک خیلی کمتر از گل پسره!
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۱ مهراد فروتن
به به 
به جاهای خوب خوبش داریم می رسیم 
:))
پاسخ:
:)
تعبیرتون خیلی جالب بود. :)
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۸ منتظر ....
ما قبل از اینکه بیایم تو این خونه جدید به کابینت ساز گفتم باید واسه اشپزخونه در بذاری. الان اشپزخونه مون یه در نصفه و نیمه داره خیلی خوبه پسرم که میتونه بازش کنه گاهی میاد تو اما خدا رو شکر دخترم هنوز این توانایی رو پیدا نکرده که بتونه بازش کنه چون اکثر امار شکستنی ها کار این وروجک خانمه.. وقتایی که خیلی گریه میکنه و مجبور میشم بیارمش تو اشپزخونه اگه یه لحظه حواسم پرت بشه سریع یه چیزی میشکنه واسم ): دیروزم در شکلات خوری رو شکست ))):
پاسخ:
من تمام لحظه هایی که تو آشپزخونه ام، گل پسر هم هست!
و پسرک هم تو این سن همیشه بود!
خونه قبلی ما آشپزخونه ش در داشت اما اصلا دلم نمیومد پسرک نیاد یا در رو ببندم!
مستر همیشه می بست اما من نه.
راستش من از شکستنهاشون دلخور نمیشم :دی
بعضیام میگن تو قدر وسایلتو نمیدونی! :|
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۷ لبخنــــツ ـــد

ای جوووونم چه نازه:)


پاسخ:
قربون شما.
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۱ تنها دلشکسته

سلام

چقدر دو برادر شبیه اند...

رابطه شان خوبه؟ همدیگه را اذیت نمیکنن؟!

راستی پسرا شبیه خودتون نیستن!! به نظرم شبیه طرف بابایی شدن :)) آخه پسرا شبیه لوسی می کارتون نیستن :))

راستی ماشالله چقدر سرشان پرمو هست... هزار ماشالله... خدا براتون نگهشان داره... فرزندانی صالح برای شما باشن...

راستی اون عکسی که از پسرک دفعه پیش گذاشته بودین با حالایی خیلی فرق میکنه! اونجا پوستش کمی سبزه بود و تو این یکی روشن است :))

خونه تان گرم شده؟ آخه بچه ها زیاد لباس تنشان نیستا!! من بودم یه یقه اسکی تنشان میکردم تا گلوشان از سرما در امان باشد :))

پاسخ:
این شباهت رو از کجا حدس زدی؟!
با این تصاویر؟!
اینجا که پسرک اصلا دیده نمیشه! چطور رنگ پوستشو دیدی؟! :|
هوا بهتر شده واقعا! اون موقع منفی سیزده بودیم.
الان خیلی بهتره.
سلام:)
۰۸ دی ۹۵ ، ۰۱:۳۷ تنها دلشکسته

آبجی اینطوری به کامنت چند متری جواب میدن :((

نگفتین شبیه طرف بابا هستن؟!

خب از رو عکس رنگ پوست دستهای پسرک معلومه دیگه و اونم سفیده :))

تازه از عکس دفعه قبل و عکس گل پسر میشه فهمید شبیه هم هستن... منظورم تیپ مشابهی دارن... خلاصه اینکه بچه های دوست داشتنی و خوردنی هستن... بخصوص تو این عکس آدم میخواد گل پسر را درسته قورت بده :))

خدا حفظشان کند به حق 14 معصوم (ص)...

از چشم بد در امان باشند.

پاسخ:
:))
خب همه کامنتت در مورد چهره و شباهت بود، که من پرسیدم چطور حدس زدی اصلا!
والا چی بگم؟!
گل پسر شبیه الانِ مستره، و پسرک شبیه کودکیهای مستر!
البته پسرک به خودِ من هم خیلی شبیهه! اصلا منو مستر خودمون هم شبیهیم. نه خیلی! ولی عکس که میگیریم تو عکسها عین همیم! :دی
مرسی عزیزم از لطفت. :)
ان شالله بچه های سالم و صالح قسمتتون باشه.
واااااااااااااااای چقدر جیگره، خدا برات حفظش کنه:***
پاسخ:
قربونت عزیزم مرسی