ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3589.

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

پدرم در اومده.

دستهام سسته و واقعا به زور تایپ میکنم،

به نظرم این ششمین باری باشه

که از دیروز کل خونه رو جارو کشیدم.

و هربار دقیقا 40 دقیقه زمان برده.

نه اینکه بخوام تمیز باشه،

فقط میخوام جوری باشه که بشه اسم اینجا رو گذاشت خونه.

نه آشغالدونی!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۰۶ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۷ مامان محمدمهدی
خوراکیهایی که خیلی کثیف کاری دارن رو دم دستشون قرار نده
پاسخ:
خوراکی نیست فقط! همه چیز هست! :|
ای وای!!!!
سخته واقعا با وجود دو تا بچه خونه زندگی رو تمیز نگه‌داشت!!!
تازه من یه هم‌اتاقی ۹ ساله دارم هر روز اتاقم انگار زلزله اومده!!
پاسخ:
:)) والا! بچه ها کلا شلوغن!
والا با دو تا فسقلی سختم هست خوب!
پاسخ:
فاجعه شده وضعیت!
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۰ خانم اشک
دیوونه 

نکن 
نباشه اصلا 



روفرشی پهن نمی کنی؟
پاسخ:
چرا!
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۳ کوثر متقی
وای یه بچه ای ! هم بود بیسکوئیتشو میذاشت روی فرش روش راه میرفت !! حس خوبی بهش میداد:-o
یه دنده ی بی خیال شدن هست برای مادرهایی که دو تا بچه پسر کوچولو دارن توصیه میشه وگرنه خودشون آسیب میبینن:(
نمیشه از سه بار به روزی یه بار آخر وقت برسه؟خودتو نابود نکن عزیز جون :(

پاسخ:
:))))
آرهههه هست اما من خودم کلافه میشم که هیچ! مهمونهامون هم غالبا سرزده میان دیوانه م میکنن!
هرچی هم میگم انگار نه انگار! انگار بخوان مچ بگیرن!
حالا من که مچم بازه، ولی خدایی رو اعصابن که ملاحظه نمیکنن!
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۷ بنت شهرآشوب
پس حسابی در حال جهاد هستی
پاسخ:
آآآآه! چه جمله ی روحیه بخشی:)
ممنونم.
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۵ خانم اشک
البته می فهمم چی میگی ها
ولی خب نمدونم چرا خودتو زجر میدی 

والا مامان منم یه عمر خودشو زجر داد 

بیا ببین چطور پشیمونه 
پاسخ:
برای اینکه مهمون سرزده برام زیاد میاد.
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۳ ملکه بانو
همدردیم خواهر ولی خوب مال ما هر بار 40 دقیقه زمان نمیبره
پاسخ:
آخه به فاجعه تبدیل میشه.
به نظرخودم که نرمال نیستیم!
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۴ خانم اشک
خوب بیاد 
اسمش روشه 
بذار یه دوبار بیان اگه نمی فهمن بفهمن خودشونو نزنن به نفهمی کمی فهمیده باشن که دو تاپسرداری 


والا
خودتو عیبناک می کنی 
ببین سال95 دارم بهت میگم
پاسخ:
ههه هه! اینم حرفیه.
۰۸ دی ۹۵ ، ۰۲:۵۵ کوثر متقی

مچ گیری؟

وای منم تجربشو. دارم

کار قشنگی نیست سرزده اومدن

اما خب میشه اگه آمادگی نداریم درو باز نکنیم‎:D

والا ‎:P

پاسخ:
آره :(
کار زشتیه به نظر من!
والا ما یه بار اومدیم با کلی عذاب وجدان در رو برای کسی باز نکنیم، طرف هم نامردی نکرد به همسایه ها زنگ زد!
که در رو باز کنن!
بعدم که اومدن و ماشین رو دیدن و...
:|