ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3590.

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

فکر میکنم کم کم دارم یاد میگیرم!

با ادمها کل کل نکن،

چیزی رو براشون توصیح نده،

گاهی بذار تو بعضی چیزها در جهل مرکب بمونن،

بعضی وقتها ارزش نداره به خاطر بیداره کردن کسی که خودش چشمهاشو بسته

اعصاب همه رو خرد کنی!

گاهی یه "حق با شماست، عذر میخوامِ" ساده

 اثرش هزار برابر بیشتر از استدلالاتِ توضیح حرفته.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
لوسی می

نظرات  (۷)

باید گذاشت تو جهالتشون خیس بخورن!
پاسخ:
والا!
اعصاب خودمون هم راحت تره!
البته خدایی وقتی میگی باشه حق با شماست بیشتر فکر می کنن!
تجربه م اینو میگه!
هرچند که غالبا چیزی عوض نمیشه!
واللللللا
پاسخ:
:)
چه چیز خوبی رو داری یاد میگیری ...

پاسخ:
آرههه خودم که دوستش دارم! :دی
۰۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۴ لبخنــــツ ـــد
منم دارم یاد میگیرم :)
پاسخ:
آفرین.
خدایی خیلی خوبه!
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۳ تنها دلشکسته

آی گفتی :(((

پاسخ:
:)
۰۸ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۷ سعید حسن زاده
اصلا یکی از رمز های آرامش تو این دوره عمل به همین دو جمله آخره
پاسخ:
آره واقعا همینطوره.رمز آرامشه..
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۹ مامان محمدمهدی
من سالهاست این روشو بکار میبرم.اوایل سخت بود ولی حالا نه تنها سهت نیست خیلی هم راحت و رضایت بخشه:)

پاسخ:
آفرین.
منم یادمیگیرم! قول میدم.