ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3596.

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

هفت سالی هست که دانشجوام،

و هفت باری هست که با این پیج مواجه میشم!

:((



+آخه چرا؟؟! :((

+خدا نخواست

ولی چشم من دلش میخواست

شبی بلند کنار ضریح گریه کند...

+شنیده بودم نه نمیگین..:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
لوسی می

نظرات  (۵)

حج عمره؟؟
ایکون تعجب
پاسخ:
نه عتبات.
انشالا خانوادگی مشرف بشید
پاسخ:
اینم خانوادگی بود که قسمت نشد.
من کربلا رفتم شکرخدا از دانشگاه
ولی مکه:((( فکرکنم فقط دوسال اول دانشجویی می شد که اسمم درنیومد. بعد دیگه دخترارو بدون محرم نبردن. بعضی دوستام با برادر یا همسرشون رفتن.
ازدواجم که کردم دیگه اینقدررررر گرون بود که:(((
پاسخ:
منم رفتم با دانشگاه.
اما خب..
یه جور خاصی رفتم!ههه هه!
عمره ی دانشجویی که نگو! دلم خووووونه!
من با سهل انگاری خودم عمره رو از دست دادم!
یعنی رسما قسمت نبود برم!
نخواستن من برم...
کاملا برعکس اونچیزی که برای کربلام اتفاق افتاد...
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۷ بنتُ الهدی
بعد سفر مشهد دانشجویی مون اینقدر دلم میخواد این سفر رو .. هر بار میبینمش آه میکشم .. ایشالا قسمت بشه 
پاسخ:
این سفر که گفتید یعنی کربلا؟! یا مشهد؟
ان شالله زیارت همه ی ائمه قسمتتون بشه.
همه ی همه!
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۰ مامان محمدمهدی
بزودی ان شائالله آری شونو بشنوی
پاسخ:
هعی!