ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3598.

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

رفتم دندانپزشکی،

در بازگشت،

کتاب چهاراثر فلورانس رو دیدم و برای خودم خریدم،

و وقتی فروشنده بهم تخفیف داد،

برای بچه ها کتاب خریدم.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۴ منتظر ....
چه خوب (:
پاسخ:
:)
 کتابش عالیه 
پراز انرژی خواهی شد
پاسخ:
واقعا؟
تعریفشو زیاد شنیده بودم:)
خیلی خوب بود مخصوصا اگه نکات کلیدیشو یادداشت برداری کنی
با اول که خوندم دلم میخواست دوباره بخونم اما خب تکرار دوباره زیاد باانگیزه نیس
یادم اومد که دادم دست یکی بعنوان هدیه "باشد که به راه راست هدایت شود"مزاح البته
حسرت خوردم که ندارم وگرنه بازم میخوندم
پاسخ:
آره تصمیم دارم همین کار رو بکنم.
ممنون
منم خوندمش
یادش بخیر کتابفروشی جیحون روبروی دانشگاه تهران یکی از پاتوقای من و دوست جانی بود که مدت هاست ندیدمش، این کتابم از اونجا خریدم به پیشنهاد فروشنده ش!
کتاب خوبی بود ولی یادم نیست چقدر ازش خوشم اومده بود، چون بعدش بابامم رفته بود خریده بود و خونده بود و اینقدررررر خوشش اومده بود که به مدت یه سره داشت به این و اون هی میگفت بخونید و هی قرض میداد! من دیگه حرصم گرفته بود از این کتاب:))) الانا دیگه کهیر میزنم اسمش میاد:))) خو حق دارم دیگه:))
پاسخ:
:))))
چهار اثر فلورانس اسکاولشین،
چهار اثر فلورانس اسکاولشین،
چهار اثر فلورانس اسکاولشین،
خخخخخ!
الان خوبی؟؟!
:))
لوسی:))))))))))))))))))
پاسخ:
:دی
:))))
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۴ خانم اشک
از دوستم قرض کردم دوصفحه خوندم خیلی خیلی مثبت بود خوشم نیومد گم کردم:/
رفتم یکی خریدم دادمش تازه باترس اینکه نفهمه گم کردم چون مال من نو بود !!کلا می ترسیدم از رفتن آبروم پیش بقیه و از اون طرف هم بعدش تودلم نمی موند و خودم میرفتم می گفتم :/
بعدا کتابه پیداشد:/ 
دیگه تاآخر نخوندم 
فکرکنم بازهم گم شد


مدتهابعد کتاب وین دایر گرفتم 
بازم نخوندم اصولا میدونم کسایی این کتابها رو میخونند قوی و محکم و بهترند و همیشه توکابفروشیهاسراغ همین کتابها میرم ولی به محض ورق زدن و پای عمل و حتتتی خوندنشون که میاد بیزار میشم انگار یه سد بزرگ میذارن جلو مغزم و از اون ور هم تو مغزم به طرف عمق مخم شلیک میکنند
تمام وجودم فریاد میشه ببند دهنتو نویسنده!!
بعد فکر کن بلایی که پایان نامه ام داره سرم میاره دقیقا یه همچین چیزیه

پاسخ:
عجب :(
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۵ خانم اشک
:(
پاسخ:
:(
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۷:۰۳ ملکه بانو
دو تا کاری که تو لیستم هست برای انجام
دندون پزشکی و خرید کتاب چهار اثر  فلورانس اسکاولشین
پاسخ:
:))) چه جالب،
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۹ مامان محمدمهدی
خب طبق معمول این کتاب رو هم بنده نخوندم
پاسخ:
:))