ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3600.

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ

امروز نهم دی ماه،

روز خوبیه،

امروز پسرک من 50 ماهه شد..

الانم مردهای خونه همگی رفتن پیرایشگاه!

:)

و گل پسر برای اولین بار رفته!

:)


#50_months_old

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۹ دی ۹۵ ، ۱۱:۴۸ خانم اشک
:)
خدا رو شکر 
پاسخ:
الحمدلله.
وای که این پسر کوچولو ها چه دلبری میشن بعد تشریف فرما شدن ازپیرایشگاه
تو سن و سال گل پسرت
پاسخ:
آرهههه خدایی تیپش مردونه تر شدههههه!:)
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۵ بنتُ الهدی
یکی از فانتری های من اینه که مردهای آینده ی خونه مون(!) همگی باهم برن استخر :))
پاسخ:
آرههههه اون روزی که مستر و پسرک رفتن استخر برای من هم خیلی جذاب بود!
فکر کن ما قبل از تولد پسرک براش از این جلیقه های استخر خریدیم و کلی باهاش فانتزی داشتیم.
باورم نمیشه که الان کاملا اندازه ی پسرکه!
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۱ سهیلا ملکی
ان شاء الله عاقبت به خیریشون رو ببینی
پاسخ:
الهی آمین.
ممنونم همچنین کوچولوی شما.
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۶ مامان محمدمهدی
به سلامتی
پاسخ:
:)